افتتاح نوزدهمین جشنواره مقاومت- فتح خرمشهر با نمایش «دریادلان»


خرمشهر – مراسم افتتاحیه نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر با اجرای نمایش «دریادلان» که درباره رشادت های ۱۷۵ شهید غواص است، برگزار می شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره، نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر امروز ۲۸ اردیبهشت ماه با اجرای هشت نمایش صحنه ای و خیابانی در شهرهای آبادان و خرمشهر به صورت رسمی آغاز می شود.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم افتتاحیه جشنواره با اجرای نمایش «دریادلان» کاری از امیرحسین شفیعی که با محوریت شهدای غواص است ساعت ۲۲ در استخر روباز هتل کارونسرای آبادان برگزار می شود.

در این مراسم حسین مسافرآستانه دبیر جشنواره، همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، مسئولین منطقه آزاد اروند، مدیران شهرهای خرمشهر و آبادان حضور خواهند داشت.

همچنین در این روز در بخش صحنه ای نمایش «سبز، سپید، سرخ» کاری از سیدعلی موسویان ساعت ۲۱ در تالار مهر آبادان، نمایش های خیابانی «کوچ» کاری از بهنام کاوه ساعت ۲۰:۳۰ در محوطه تالار مهر آبادان و ساعت ۲۱:۳۰ در یادمان سینما رکس آبادان، نمایش «زیرخاکی» کاری از احمد طاهریان ساعت ۲۱ در پارک معلم آبادان، «خرم+ شهر» کاری از آمنه پورحسینی ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد جامع خرمشهر، «ضامن»نوشته مرتضی شاه کرم و کارگردانی احمد مسافری ساعت ۲۱ در بلوار ساحلی خرمشهر و «پاسپورت» نوشته مریم طرفی و کارگردانی عبدالحسین جلیل نسب ساعت ۲۱ در بوستان بیان خرمشهر اجرا می شوند.

نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت-فتح خرمشهر از ۲۸ اردیبشهت ماه تا دوم خرداد ماه به دبیری حسین مسافرآستانه در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *