رضا گوران در ایرانشهر “شب آوازهایش را می خواند”


باران کوثری، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان و نیلوفر زوارق بازیگران تازه ترین نمایش رضا گوران با عنوان «شب آوازهایش را می خواند» هستند.

تئاترفستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، باران کوثری، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان و نیلوفر زوارق در نمایش «شب آوازهایش را می خواند» به کارگردانی رضا گوران بازی می کنند.

رضا گوران که پیش از این قرار بود نمایش «مده آ» را کارگردانی کند، از نیمه دوم آذرماه نمایش «شب آوازهایش را می خواند» نوشته یون فوسه را در ایرانشهر روی صحنه می برد.

در خلاصه این نمایشنامه که محمد حامد آن را ترجمه کرده، آمده است: پدر می‌آید داخل، می‌ایستد و بر جا می‌ماند و سر به زیر می‌اندازد. مادر منتظر او بوده، سال‌ها است او را ندیده، از دیدن
او خوشحال است. مادر جایی می‌ایستد و سر به‌ زیر می‌اندزد، پدر به سوی مرد می‌رود. مرد مدت‌هاست پدر را ندیده. مادر نمی‌داند کجاست. پدر از دیدن مرد بعد از سال‌ها خوشحال است.

گوران پیش از این نمایش هایی همچون «مرداب روی بام»، «هملت»، «جاده طولانی مارپیچ»، «می خوام بخوابم»، «یرما»، «داستان یک پلکان» و «ابرهای پشت پنجره» را کارگردانی کرده که هر یک در دوره های مختلف جشنواره فجر موفق به دریافت تندیس شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *