اعلام مهلت ارسال نمایشنامه و طرح به جشنواره تئاتر شهر


مهلت ارسال نمایشنامه و طرح های اجرایی به پنجمین جشنواره تئاتر شهر روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری به پایان می رسد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، مطابق جدول زمان‌بندی جشنواره تئاتر شهر ، تمامی هنرمندان و گروه های شهر تهران که علاقه مند هستند در بخش های مختلف تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی و شورایی پنجمین جشنواره تئاتر شهر شرکت کنند تنها تا ۲۹ اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند نسبت به ارایه فرم ثبت نام، نمایشنامه یا طرح های اجرایی خود به دبیرخانه اقدام کنند .

جشنواره تئاتر شهر در پنجمین دوره که شهریور ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود شامل بخش های تئاتر صحنه ای ، تئاتر کودک و نوجوان ، تئاتر خیابانی ، تئاتر شورایی ، مسابقه نمایشنامه نویسی و بخش ویژه است که همراه با بخش آموزشی مدرسه تئاتر و بخش مسابقه عکاسی تئاتر برگزار خواهد شد .

در این دوره از جشنواره تاکید شده است که نمایش های متقاضی نباید پیش از این اجرای عموم شده و یا در هیچ جشنواره دیگری اجرا شده باشند .

در این جشنواره فقط نمایشنامه‌های ایرانی پذیرفته خواهد شد و هر گروه نمایش تنها امکان شرکت در یک بخش جشنواره را خواهد داشت .

مطالعه دقیق فراخوان ، شرایط حضور در هر بخش و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در جشنواره که در فراخوان درج شده است برای متقاضیان ضرورت دارد .

پنجمین جشنواره تئاتر شهر با شعار «تهران، تکریم زندگی» و در موضوعات سبک زندگی و حقوق و اخلاق شهروندی ، هویت اسلامی و ایرانی در شهر تهران و نشاط و امید در زندگی شهروندان صرفا با حضور گروه های تئاتر حرفه ای و گروه های کانون های نمایش فرهنگسراهای تهران برگزار می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *