اعلام نمایش های ۶ ماهه دوم سال۹۶ تماشاخانه سنگلج


مدیر تماشاخانه سنگلج نمایش های ۶ ماهه دوم سال ۹۶ این سالن تئاتری را مشخص کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، مدیریت تماشاخانه سنگلج نمایش‌هایی را که قرار است در فصل پاییز و زمستان (۶ ماهه دوم) سال ۹۶ در قدیمی‌ترین تماشاخانه فعال پایتخت روی صحنه برود، معرفی کرد.

تماشاخانه سنگلج پس از برگزاری  هجدهمین جشنواره آیینی-سنتی از تاریخ ۱۹ شهریورماه تا ۲۱ مهرماه میزبان ۲ نمایش «مرگ دلقک ها» به کارگردانی افشین زمانی به همراه نمایش «کارنامه بندار بیدخش» به کارگردانی احسان ملکی می شود.

نمایش «میان‌رود خانه» به کارگردانی پیام عزیزی نیز از تاریخ ۲۵ مهرماه تا ۲۶ آبان ماه اجرا خواهد داشت. پس از آن نمایش «نوعی تضاد منافع» به کارگردانی فرهاد تجویدی از تاریخ ۲۹ آبان ماه تا ۲۴ آذرماه روی صحنه می رود.

در فصل زمستان نیز تماشاخانه سنگلج علاوه بر برگزاری سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پذیرای سه اثر نمایشی خواهد بود که به ترتیب نمایش «فلان و چنان حکومت خان جان…» به کارگردانی رضا شاهبداغی و نمایش «این مرگ فروشی است» به کارگردانی نادر نادرپور از تاریخ ۲۸ آذرماه تا ۳۰ دی ماه اجرا خواهند داشت. پس از برگزاری سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز نمایش «در مه بخوان» به کارگردانی مسعود طیبی از تاریخ ۱۷ بهمن ماه تا ۲۵ اسفند روی صحنه خواهد رفت.

همچنین ۴ اثر نمایشی در فهرست آماده برای اجرا در سال ۹۶ وجود دارد که اگر امکان اجرا در سال جاری برای این گروه ها نمایشی فراهم نشد، اثر آنها در سال ۹۷ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *