” ایستاده در موقعیت” میزبان خبرنگاران و عکاسان می شود


آیین گشایش نمایش” ایستاده در موقعیت” به کارگردانی وحید نفر روز یکشنبه ۱۰ آبان ماه در خانه نمایش اداره تئاتر برگزار می گردد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عموی اداره تئاتر و خانه نمایش ، با پایان یافتن اجرای نمایش “مجلس شاه فتاح “به کارگردانی ناصر عاشوری و احمدسرایی در خانه نمایش اداره تئاتر  ، نمایش” ایستاده در موقعیت” به کارگردانی وحید نفر اجرای خود را در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز می کند.

نمایش “ایستاده در موقعیت” در اولین اجرای خود روز یکشنبه ۱۰ آبان ساعت ۱۸:۳۰ میزبان اصحاب رسانه و عکاسان می شود ،همچنین آیین افتتاح این نمایش با حضور هنرمند عزیز جناب آقای حسین مسافرآستانه برگزار می شود.

در این نمایش محسن زر آبادی ، محمد هادی عطایی ، علی باروتی ، بهروز پناهنده به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل گروه می توان به  طراح صحنه (سینا ییلاق بیکی) ، طراح لباس (هدیه حاجی طاهری) ، طراح آفیش و بروشور (مهدی دوایی) ، دستیار کارگردان و مدیر تولید (محمد شکری) ، مدیر اجرا (مهدی پناهی) ، عکاس (احسان نقابت) ، دستیار صحنه (نیما مطلق) ، تنظیم موسیقی و افکت (مسعود جورسرا) اشاره کرد.

نمایش “ایستاده در موقعیت” به کارگردانی وحید نفر ازیکشنبه ۱۰ ابان ماه هرروز به جزء شنبه ها ساعت ۱۸:۳۰ در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *