قهرمان های فوتبالی جهان نمایشی می‌شوند


این روزها رادیو نمایش با پخش مجموعه ۳۲ قسمتی تحت عنوانجام بیست و یکم با نگاهی نمایشی به زندگی ستاره های سینما به استقبال جام جهانی فوتبال می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، محسن بناساز مدیر گروه دانش و هنر رادیو نمایش با اعلام این مطلب افزود: اوایل پاییز سال ۹۶ با توجه به اهمیت حضور رسانه ای در مهمترین رویداد فوتبالی جهان که توجه جمع کثیری از مردم دنیا را به همراه خواهد داشت، گروه دانش و هنر رادیو نمایش را بر آن داشت تا با دعوت از تعداد ی از نمایشنامه نویسان که تجریه نوشتاری ارزشمندی در نگارش این گونه نمایشی را دارند همکاری را آغاز نماید .

وی ادامه داد: به منظور انسجام در پرداخت و از طرفی پرهیز از نگاه کلیشه ای و موضوعات متشابه، نویسندگی این مجموعه به صورت یک پروژه به جمعی از نویسندگان نمایش های رادیویی واگذار شد تا به صورت تیمی این پروژه را به انجام برسانند.در جلسات بعدی طرح های ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا به ۳۲ ایده و خلاصه داستان برای تولید یک مجموعه ۳۲ قسمتی رسیدیم.

بناساز خاطرنشان کرد: داستان هر قسمت این مجموعه با نگاهی به زندگی یکی از ستاره های مطرح تیم های صعود کننده به جام جهانی ۲۰۱۸ و یا اتفاقات و حواشی پیرامون این تیم ها پیش می رود.
علاقه مندان می توانند این مجموعه را علاوه بر رادیو نمایش از رادیو ورزش و رادیو صبا نیز دنبال کنند.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *