˝سفر به بی‌نهایت دور˝ به چهارسو می‌آید


نمایش ˝سفر به بی‌نهایت دور˝ به کارگردانی محمد میر علی‌اکبری خردادماه امسال در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، محمد میر علی‌اکبری با بیان این مطلب گفت: متن این نمایش را سال ۸۶ نوشتم و نگارش آن یک سال طول کشید. این نمایش در مورد جهان‌های موازی است. “سفر به بی‌نهایت دور” در بخش تازه‌های تئا‌تر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر اجرا و با بازخورد بسیار خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد.

او ادامه داد: طبق گفت‌وگوهایی که با مجموعه تئاترشهر داشته‌ایم این نمایش اواخر خردادماه در سالن چهارسو به صحنه خواهد رفت.

میر علی اکبری در رابطه با تغییرات اجرایی این اثر نسبت به اجرای جشنواره خاطرنشان کرد: گروه بازیگران و عوامل مانند قبل خواهد بود، تنها تغییرات ما مدت زمان اجرا و تغییر طراحی‌هایمان به واسطه سالن اجرا است. مدت زمان نمایش در اجرای عمومی ۹۰ دقیقه خواهد بود.

این کارگردان تئاتر عنوان کرد: نمایش در سه ژانر اجتماعی، جنگی و تخیلی است و روایت‌گر داستانی در زمان شکل‌گیری جنگ جهانی سوم است که آدم‌ها از ترس جنگ فرار می‌کنند و به جهان‌های دیگری می‌روند. به این واسطه اتفاقات ممتدی در جهان‌های مختلف پیش می‌آید.

گفتنی است؛ مجید آقا کریمی، مجتبی پیرزاده، رامین سیاردشتی، آرش فلاحت‌پیشه، مسیح کاظمی، محمدرضا مالکی، کامبیز منصف، لادن نازی و آرزو نبوت بازیگران این نمایش‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *