در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

دلارام زرگر : در کنار بازیگری تئاتر ، درس زندگی و اخلاق هم آموختم


نمایش « پرده در پرده » به کارگردانی رویا اسدی و با همراهی و همکاری میکائیل شهرستانی در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود . به همین بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با دلارام زرگر بازیگر این نمایش انچام داده است که می توانید در ادامه بخوانید :

تئاتر فستیوال

با توجه به اینکه در نمایش «پرده در پرده» ، چندین نمایشنامه از زنده یاد اکبر رادی به روی صحنه می رود، شما در کدام بخش بازی می کنید و کمی در مورد نقشتان برای ما بگویید.

من در این نمایش در سه تابلو ایفای نقش می کنم . در تابلوی “منجی در صبح نمناک” نقش استیانا را بازی می کنم‌ که یک‌ خبرنگار جوانی است که حس عاطفی نسبت به شایگان دارد. در تابلوی “پایین گذر سقاخونه” نقش پریناز را بازی می کنم که عاشق پهلوان دیار خود است و در تابلوی آخر “شب روی سنگفرش خیس” نقش زن جوانی به نام رخساره را دارم که همسر جوان خود را از دست داده و عزادار است و چالشهایی با برادر بزرگتر خود و اطرافیان دارد.

چه مدت برای این نمایش تمرین داشتید و از پروسه تمرینات و تجربه ی همکاری با آقای شهرستانی برای ما بگویید.

تمرینات ما از اولین جلسه ی دورخوانی تا اجرا ، ۹ ماه طول کشید که در طی این مدت هر روز آن برای ما پربار و مفید بود و به لطف و کمک استاد شهرستانی پیشرفت چشمگیری در بازیگران رخ داد که اکثر آنها تجربه ی اول خود را روی صحنه پشت سر می گذارند . همکاری با استاد شهرستانی سعادتی بود که نصیب ما شد تا از دریای علم و دانش ایشان بهرمند ببریم و درکنار بازیگری درس زندگی و اخلاق هم بیاموزیم.

شما اولین تجربه های خود را به عنوان بازیگر بر صحنه ی تئاتر پشت سر می گذارید، از اینکه در تماشاخانه ی سنگلج که قدیمی ترین تماشاخانه تهران است به روی صحنه می روید، چه احساسی دارید؟

 برای ما افتخار بزرگی است که به روی صحنه ای می رویم که بزرگان هنر روی آن صحنه بودند و بی نهایت از استاد شهرستانی ممنونیم که این فرصت بسیار با ارزش را در اختیار ما گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *