معرفی نمایش های بخش محیطی، آلترناتیو و تعاملی جشنواره تئاتر فجر


در سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ۱۹ نمایش در بخش محیطی، آلترناتیو، تعاملی و دیگر گونه های تئاتر بیرونی به رقابت می پردازند.

%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%81%d8%ac%d8%b1-35

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در این بخش از جشنواره ۳۵ نمایش در بخش های میهمان، بین الملل و … اجرا می شوند که از این میان ۱۹ اثر در بخش مسابقه به رقابت می پردازند.

اسامی نمایش های شرکت کننده که در بخش مسابقه محیطی این دوره از جشنواره با یکدیگر به رقابت می پردازند به شرح ذیل است:

نمایش های “ارت” نویسنده و کارگردانی علی محمد رادمنش از تهران

“حق با کیه” نویسنده و کارگردان مجید امینی از شاهرود

“چهارطبقه” نویسنده و کارگردانی محمدهادی عطایی از تهران

“داستان مردم” نویسنده و کارگردان پیام عزیزی از شازند

“فیش” نویسنده کاوه مهدوی و کارگردانی رستا رضوی از ورامین

“زیرزمین” نویسنده و کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان

“بزم و رزم” نویسنده و کارگردان ابوالفضل طبسی از سبزوار

“حریم شخصی” نویسنده و کارگردان سیدجمال میرجعفری از تهران

“آقای دلواپس” نویسنده و کارگردان فریدون احمدی از سنندج

“مستند پخش نشده میرزا” به نویسندگی مشترک احمد صمیمی و هما پریسان و کارگردانی احمد صمیمی

“هر چی سنگه مال پای لنگه” نویسندگی علی اکبر کنعانی طریق و کارگردان مارال ایزدبخش از بوشهر

“از بس که جان ندارد” نویسنده محمود ناظری و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان

“تهرانم را دوست دارم” نویسنده و کارگردانی احسان یوسفی نسب از تهران

“وندینگ ماشین” به نویسندگی مشترک حمید پاک نیا و آیدا حق نژاد و کارگردانی مهدی سفاری از تهران

“موزه گردی” نویسنده و کارگردانی رضا غیور از تهران

“برگرد مرا ببین” نگارش کار گروهی و به کارگردانی مشترک نسیم ریاضی

شیرین فرشباف و سعید بهنام خانیکی از تهران

“پروانه” نویسنده و کارگردان حسین توازنی زاده از تهران

“خرده ریز” نویسنده ادوارد آلبی و کارگردانی سارا کریمیان اقبال از تهران

“پرواز عمود کبوتر دریایی دودی ..” به نویسندگی پویا پیرحسینلو و کارگردانی سیما شیبانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *