مدیر بازاریابی و تبلیغات جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شد


با حکم دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، مدیر بازاریابی و تبلیغات جشنواره معرفی شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، طی حکمی از طرف حسین عبدالهی دبیر جشنواره بیست و یکم تئاتر دانشگاهی محمدامین علیزاده به عنوان مدیر بخش بازاریابی و تبلیغات این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد.

در حکم صادر شده از سوی دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران آمده است:

«نظر به شایستگی، تخصص و حسن سابقه‌ جنابعالی در عرصه بازاریابی و تبلیغات، به موجب این حکم به عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن می‌رود تا با بهره‌مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقا و اعتلای تئاتر دانشگاهی فراهم گردد.

امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

طی برنامه ریزی انجام شده، بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از تاریخ از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ به دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *