در گفت و گوی اختصاصی با تئاتر فستیوال :

امیر علی دانایی : تم نمایش ” شیروانی داغ ” دروغ است .


نمایش ” شیروانی داغ ” به نویسندگی ایوب آقاخانی و رضا بهاروند که بر اساس ” گربه روی شیروانی داغ ” اثر تنسی ویلیامز نگارش شده است به کارگردانی ایوب آقاخانی و با حضور بازیگرانی چون وحید آقاپور ، نسیم ادبی ، لیلا بلوکات ، امیرعلی دانایی ، فرید سجادی حسینی ، فریبا متخصص و وحید نفر ، تا بیستم آذر ماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود . به همین بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با امیر علی دانایی انجام داده است که می توانید در ادامه بخوانید :

امیر علی دانایی که فعالیت های تئاتر خود را با بازی در نمایش های رویاهای رام نشده و نام همه ی مصلوبان عیسی است ” به کارگردانی ایوب آقاخانی آغاز کرده است درباره حضور خود در نمایش “شیروانی داغ” به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : من حضور در تئاتر را دوست دارم . شروع فعالیت من در تئاتر با آثار آقای آقاخانی بوده است . چند سالی بود که درگیر پروژه های سینمایی بوده ام و شرایطی پیش آمد که نتوانستم در تئاتر کار کنم . سال گذشته در صحبت اولیه مان با آقای آقاخانی قرار شد ایشان نمایشنامه ای را انتخاب کنند و به من اطلاع دهند تا اینکه به این نمایش دعوت شدم .

وی در رابطه با معرفی پرسوناژ خود در این نمایش توضیح داد : تم این نمایشنامه دروغ و تاثیرات آن است . من پرسوناژ ” بریک ” را در این نمایش بازی می کنم . در رابطه با ویژگی های این پرسوناژ توضیح بیشتری نمی دهم که قصه لو نرود . دعوت می کنم از مخاطبین که برای دیدن این نمایش بیایند و از کار لذت ببرند .

بازیگر فیلم سینمایی اشباح در خصوص تجربه حضور در چند نمایش به کارگردانی آقاخانی اظهار داشت : ما برای این نمایش حدود یک ماه تمرین کرده ایم و هرچه جلوتر می رویم ، در اجرا گرم تر می شویم . تجربه همکاری با آقای آقاخانی بسیار خوب بوده است . نحوه ی ارتباط او با بازیگران بسیار دوستانه است و به عنوان کارگردان به درستی بازیگر را راهنمایی می کنند .

امیرعلی دانایی در پایان گفت : از مخاطبین تان دعوت می کنم برای دیدن یک نمایش شریف ، خوب و هنری بیایند و از دیدن آن لذت ببرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *