از قاب دوربین سیامک زمردی مطلق و امیرعابدی ؛

نمایشگاه عکس آثار گروه تئاتر مستقل برپا شد


نمایشگاه عکس های سیامک زمردی مطلق و امیرعابدی از مجموعه نمایش های گروه تئاتر مستقل که با کارگردانی مریم کاظمی روی صحنه رفته اند در سینما تئاتر کانون برپا شد.

به گزارش تئاتر فستیوال ، گروه تئاتر مستقل که به صورت پیوسته از دهه ۸۰ تولید و اجرای نمایش های کودک و نوجوان را علاوه بر آثار ویژه مخاطبان بزرگسال در برنامه فعالیت های خود داشته ؛ تا کنون نمایش های موفق بسیاری را روی صحنه برده که برای بسیاری از مخاطبان خاطرات به یاد ماندنی به همراه دارند.

سیامک زمردی مطلق و امیر عابدی دو عکاس شناخته شده تئاتر که در پروژه های مختلف نمایشی از جمله همکاران گروه تئاتر مستقل بوده و هستند گزیده ای از عکس های خود را به نمایش گذاشته اند.

قصر یک بچه موش ، آدم بلا و دیو ناقلا، رویای ماه، به زیر پاهات نگاه کن، خاله مرجان و خروس، غول بزرگ مهربان،کلوچه دارچینی، شاهزاده خانم بدترکیب، ماه پیشونی، …  و نمایش خسیس از جمله نمایش هایی هستند که در این نمایشگاه مرور شده اند.

گفتنی است سینما تئاتر کانون در حال حاضر به اجرای نمایش « کلوچه دارچینی » اختصاص دارد که ساعت ۱۹ ویژه عموم مخاطبان و صبح ها ویژه مدارس و مهدهای کودک و نوجوان اجرا می شود. در این نمایش ۱۴۰ بازیگر کودک و نوجوان که هنرجوی مدرسه تئاتر مستقل (پنجمک) هستند در کنار بازیگران حرفه ای روی صحنه می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *