آخرین اجرای «ملاقات بانوی سالخورده» در نیمه شعبان


نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» آخرین بار در روز نیمه شعبان روی صحنه می رود.

ملاقات بانوی سالخورده

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» که قرار بود تا ۱۲ خرداد در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه باشد، روز چهارشنبه ۱۳ خرداد همزمان با میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) به کار خود پایان می دهد. بلیت آخرین اجرای این نمایش با ۳۰ درصد تخفیف به مناسبت نیمه شعبان در سایت تیوال به فروش می رسد.

«ملاقات بانوی سالخورده» نوشته فردریش دورنمات و به کارگردانی هادی حجازی‌فر که پس از کسب دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین طراحی صحنه از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تاترفجر، از ۱۰ اردیبهشت در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته است، برای آخرین بار در روز ۱۳ خرداد روی صحنه می رود.

نمایش برگزیده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی عروسکی تهران، اولین نمایش عروسکی بزرگسال بود که در جشنواره تاترفجر حضور یافته و موفق به دریافت دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین طراحی صحنه در این جشنواره شد. همچنین این نمایش در دو بخش بازیگر زن و موسیقی نیز نامزد دریافت جایزه از سی و سومین جشنواره بین المللی تاتر فجر شده بود.

این نمایش مهر و آبان سال گذشته در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه رفت که با توجه به استقبال علاقه‌مندان، این بار در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

محمد صادق ملک، آرش فلاحت پیشه، پریناز لطف‌اللهی، فرهاد تفرشی، علیرضا مدنی، محمد بابایی، محمد عسکری، مینا درودیان، مینا شجاعیان، محمد روشنی، سودابه میرکریمی و کامبیز منصف به عنوان بازیگر و حامد جعفری کیا، سینارستگاری، وحید حجازی فر، لیلا احمدی، مهتاب تبریزی، رویا راد، پویان طهرانیان و حسن زارع به عنوان عروسک گردان در این نمایش حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *