آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات «سمینار پژوهشی» جشنواره تئاتر فجر


بنا به درخواست اساتید، پژوهشگران و دست اندرکاران تئاتر مهلت ارسال چکیده مقالات «سمینار پژوهشی» سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا ۱۵ آبان ماه تمدید شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با صدور اطلاعیه ای مهلت ارسال چکیده مقالات به سمینار پژوهشی جشنواره سی و چهارم را تا پانزدهم آبان ماه تمدید کرد.

در اطلاعیه دبیرخانه جشنواره با اشاره به تقاضاهای مکرر اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و به ویژه دست اندرکاران تئاتر استان‌های کشور در خصوص تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات به «سمینار پژوهشی» جشنواره، ضمن احترام به خواست و نظر آنها، زمان ارسال چکیده مقالات تا ظهر روز جمعه پانزدهم آبان ماه امسال افزایش یافت.

در اطلاعیه دبیرخانه از علاقه مندان درخواست شده تا چکیده مقالات خود را به زبان فارسی و انگلیسی و دقیقا ۵۰۰ کلمه به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارسال کنند.

سمینار پژوهشی «نقش گروه ها و نهادهای سازمان یافته در شکل گیری و توسعه تئاتر» با محوریت «تعریف گروه و کمپانی تئاتر»، «تئاتر و نهادها» و «مدیریت و تئاتر»  توسط دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی و همکاری دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران و با مشارکت پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی دی ماه سال جاری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *