«آسید کاظم» برای ماه رمضان به برج میلاد می رود


نمایش «آسید کاظم» به نویسندگی زنده یاد محمود استاد محمد و کارگردانی علیرضا استادی به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۹تیر تا ۹مرداد هرشب  ساعت ۲۲:۳۰ در محوطه برج میلاد به صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال، «آسید کاظم» نمایشی در حوزه نمایشهای سنتی و قهوه خانه ای است که در آن ترنا بازی که یکی از بازیهای قدیمی در قهوه خانه ها در ایام ماه مبارک رمضان بوده هم به اجرا درمی‌آید.

این تئاتر داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از سال‌ها که به شهر و دیار خود بازمی‌گردد، شرایط و حرف وحدیث اهالی محل را نسبت به خودش بسیار نامناسب دیده تا اینکه…

این نمایش محصول کارگاه نمایش۷۳ است که پاییز سال گذشته نیز به یاد و گرامیداشت زنده یاد محمود استاد محمد و به کارگردانی محمودرضا رحیمی به مدت یکماه در باغ فرهنگسرای نیاوران به اجرا در آمد و مورد استقبال بسیار خوب مردم و هنرمندان قرار گرفت.

در این نمایش هنرمندانی چون کیهان ملکی، سعید دولتی، علیرضا استادی، مهرداد نیکنام، سید مجتبی طباطبایی، سعید اکبری مقدم، علی بیک محمدی، محمدرضاخادمی،حمیدرضاصفار، عباس سیاوش، مهرداد مهدیزاده، مجید معلمی، حمید حسینی، صادق روحانی،مرتضی الیکایی نقش آفرینی می‌کنند. همچنین سعید دولتی (مشاور کارگردان)، شیوا مهرزاد (دستیار کارگردان)، ژاله صامتی (طراح صحنه و لباس) و حمیدرضا بلورچی (طراح موسیقی) دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *