آغاز به کار جشنواره تئاتر دانشگاهی مناطق در بوشهر


۹ اثر نمایشی در بخش مسابقه و یک اثر در بخش مهمان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، بخش مناطق (خلیج فارس) به رقابت می پردازند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، بخش مناطق (خلیج فارس) بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از روز گذشته کار خود را آغاز کرده و تا ۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.
بنابر این گزارش نمایش های: آنشرلی با موهای قرمز (امیربهاور اکبرپور از دانشگاه شهرکرد)، دلقک های غمگین (مانلی حسین پور از دانشگاه آزاد تنکابن)، مردی که مار شد (مجید درویش نژاد از دانشگاه پیام نور ارومیه)، سنگی بر گورم (زیبا دریاسفر از دانشگاه آزاد بندر دیر)، فراخوان بازیگری (رضا ذهبی از دانشگاه هنر شیراز)،  چشمش به دشت (سعید رسولی از دانشگاه دامغان)، سفارش برای اشتراک ۱۳۸ (ایمان رمضانی از دانشگاه آزاد قوچان)، ناتان و تبیلت (هادی محرابی از دانشگاه دامغان)، غشمار (ابوالقاسم یزدانی از دانشگاه نبی اکرم تبریز) در این دوره از جشنواره به رقابت می پردازند.
همچنین گفتنی ست در این دوره، داوری بخش مناطق (خلیج فارس) بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به عهده ی آقایان کاظم نظری، جهانشیر یاراحمدی، جواد صداقت، محمودرضا رحیمی و امیرحسین حریری می باشد.
شایان ذکر است بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، در دو بخش، شامل بخش مناطق از سوم تا هفتم اردیبهشت ۱۳۹۷ در شهر بوشهر و با عنوان “خلیج فارس” و بخش سراسری و بین‌الملل از شانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۷ در تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *