تا روز جمعه ۱۷ خرداد

آمار فروش تماشاخانه‌ها اعلام شد


آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر تماشاخانه‌های اداره کل هنرهای نمایشی تا روز جمعه ۱۷ خرداد مشخص شد.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر تا روز جمعه ۱۷ خرداد مشخص شد. تماشاخانه سنگلج با پایان دو اجرای «بیله دیگ بیله چغندر» و «راز نقل آخر» در روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت میزبان نمایش دیگری نبوده است.

بر این اساس مجموعه تئاتر شهر آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر چهار نمایش خود را به شرح زیر اعلام کرد:

نمایش «کمیته نان» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج اجرای خود را از دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرد. این نمایش در طول ۱۶ اجرا تا جمعه ۱۷ خرداد پذیرای ۱۰۹۴ نفر شد. این ۱۰۹۴ نفر با ۵۶۱ بلیت تمام‌بها، ۹۹ بلیت نیم‌بها، ۱۶۹ بلیت تخفیف‌دار و ۲۶۵ بلیت مهمان به تماشای «کمیته نان» نشستند. به این ترتیب این اثر با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال در گیشه به رقم ۲۲۳ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

نمایش «مده‌آ» به نویسندگی مسعود سمیعی و طراحی و کارگردانی علی‌اصغر راسخ‌راد اجرای خود را از جمعه ۲۰ اردیبهشت در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرد. این نمایش در طول ۱۷ اجرا، میزبان ۴۶۴ نفر شد. از این ۴۶۴ نفر، ۱۰۵ نفر با بلیت تمام‌بها، ۲۰ نفر با بلیت نیم‌بها، ۴ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۳۳۵ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «مده‌آ» با قیمت بلیت ۳۰۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۳۵ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

نمایش «چیزهای سرد» به نویسندگی و کارگردانی رامین اکبری اجرای خود را از سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت در سالن سایه با ظرفیت ۷۲ نفر شروع کرد. این نمایش در طول ۱۵ اجرا میزبان ۵۱۲ نفر شد. این ۵۱۲ نفر با ۲۳۲ بلیت تمام‌بها، ۲۰ بلیت نیم‌بها، ۲۵ بلیت تخفیف‌دار و ۲۳۵ بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «چیزهای سرد» با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال در گیشه به رقم ۷۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

نمایش «لانه خرگوش» به نویسندگی دیوید لیندزی ابر با دراماتورژی و کارگردانی مهدی صباغی از پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن سایه با ظرفیت ۷۲ نفر روی صحنه رفت. این نمایش در طول ۱۸ اجرا، میزبان ۷۳۶ نفر شد. این ۷۳۶ نفر با ۳۰۸ بلیت تمام‌بها، ۱۵ بلیت نیم‌بها، ۸۵ بلیت تخفیف‌دار و ۳۲۸ بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «لانه خرگوش» با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۱۱۵ میلیون و ۵۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

تالار هنر نیز آمار فروش تنها نمایش خود را که هم اکنون روی صحنه دارد به شرح زیر اعلام کرد:

نمایش «غول بابا» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم‌ریز اجرای خود را از ۱۵ اردیبهشت در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۰ نفر آغاز کرد. این نمایش تا جمعه ۱۷ خرداد با پشت سر گذاشتن ۲۳ اجرا، میزبان ۱۶۳۹ نفر شد. از این ۱۶۳۹ نفر، ۶۶۴ نفر با بلیت تمام‌بها، ۷۸۵ نفر با بلیت نیم‌بها، ۳۰ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۱۶۰ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «غول بابا» با بهای بلیت ۲۰۰ هزار ریال در گیشه به رقم ۲۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *