آمار مخاطبان تئاتر تا ۱۴ دی ماه


آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تماشاگر تماشاخانه‌های اداره کل هنرهای نمایشی (مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر) تا روز ۱۴ دی۱۳۹۷ مشخص شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مجموعه تئاتر شهر آمار تفکیکی خود را از تاریخ شروع اجراهایی که هم اکنون روی صحنه دارد تا۱۴ دی، به شرح زیر اعلام کرد:

تماشاخانه چهارسو میزبان دو نمایش « فاندو و لیز» و «پرومته/ طاعون » است.

نمایش «فاندو و لیز» به کارگردانی هوشمند هنرکار اجرای خود را از ۱۶ دی آغاز کرده و طی ۲۳ اجرایی که پشت سر گذاشته میزبان ۱۰۰۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۳۶ بلیط تمام‌بها، ۲۶۹ بلیط نیم‌بها، ۱۲بلیط با تخفیف و ۴۸۶ بلیط مهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰هزار تومان، رقم ۱۱۴ میلیون و ۳۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش «پرومته طاعون» به کارگردانی شهاب آگاهی از ۱۸ دی روی صحنه رفته و طی ۲۲ اجرا میزبان ۱۷۲۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش۹۳۱ بلیط تمام‌بها، ۲۰۰ بلیط نیم‌بها، ۷۱ بلیط با تخفیف و ۵۲۰ بلیط مهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۳۲۶میلیون و ۳۴۰ هزار ریال به ثبت رسیده است.

در تماشاخانه قشقایی نمایش «مردی به نام دایک» به کارگردانی مهدی میامی طی ۲۴ اجرایی که پشت سر گذاشته میزبان ۱۱۶۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۵۱۶ بلیط تمام‌بها، ۳۱ بلیط نیم‌بها، ۲۵ بلیط با تخفیف و ۵۹۱ بلیط میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۱۶۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

در تماشاخانه سایه نمایش «خرده نان» به کارگردانی کوروش سلیمانی که اجرای خود را از ۱۶ دی آغاز کرده طی ۳۱ اجرا که پشت سر گذاشته میزبان۲۲۳۱ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۳۸۵ بلیط تمام‌بها، ۲۰۴ بلیط نیم‌بها، ۷۷ بلیط تخفیف‌دار و ۵۶۵ بلیط مهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۴۶۴ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال ثبت شده است.

در پلاتو اجرا نمایش «ایستگاه ابری» به کارگردانی علیرضا کلاهچیان که از ۲۷ دی روی صحنه رفته است طی ۱۵ اجرا که پشت سر گذاشته میزبان۴۳۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۹۶ بلیط تمام‌بها، ۵۸ بلیط تخفیف‌دار و ۱۸۰ بلیط مهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۱۵هزار تومان رقم ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز آمار تفکیکی خود را به شرح زیر اعلام کرد:

این تماشاخانه از ۱۹ دی پذیرای نمایش «بنگاه تاترال» به کارگردانی نسیم تاجی بوده که  ۱۴۲۸ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۴۸۶ بلیط تمام‌بها، ۳۶۹ بلیط نیم‌بها، ۷۸ بلیط تخفیف‌دار و ۴۹۵  بلیط مهمان ارائه شده است و که جمع گیشه آن ۱۸۳ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال ثبت شده است.

همچنین نمایش «قحط الرجال» به کارگردانی محمدرضا آزادفر تاکنون در ۲۰ اجرایی که پشت سر گذاشته میزبان ۲۷۷۰ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۹۷۲ بلیط تمام بها، ۶۳۳ بلیط نیم‌بها، ۲۴۳ بلیط تخفیف‌دار و ۹۲۲ بلیط مهمان ارائه شده است و رقم به دست آمده از گیشه آن ۳۷۰ میلیون و۷۲۵ هزار ریال است.

در نهایت تالار هنر آمار دو نمایش خود را این گونه اعلام کرد:

نمایش «عمو پامبل» به کارگردانی مهدی قلعه که ۱۰ اجرای خود را پشت سر گذاشته پذیرای ۶۲۵ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۳۸۸ بلیط تمام‌بها، ۷۶ بلیط نیم‌بها، ۲۹ بلیط تخفیف‌دار و ۱۳۲ بلیط مهمان صادر شده است. این نمایش با بلیط ۲۰ هزار تومان در گیشه ۸۹  میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است.

نمایش «پرپر، سی مرغ پر» به کارگردانی رضا عبدالعلی‌زاده که ۱۰ اجرای خود را پشت سر گذاشته است پذیرای ۴۰۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۹۵ بلیط تمام‌بها، ۳۴ بلیط نیم‌بها، ۴۸ بلیط تخفیف‌دار و ۱۳۱ بلیط مهمان صادر شده است. این نمایش با بلیط ۲۰ هزار تومانی در گیشه ۴۹میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *