آمار مخاطبان ۴ نمایش‌ تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد


نمایش‌های به صحنه رفته در فروردین ماه و نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۹۶ در تماشاخانه ایرانشهر به اجرای عمومی خود پایان دادند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش‌های «… وچند داستان دیگر»، «سونات پاییزی»، «ولپن» و«آوازهای سر شام» که از ۱۵ و۱۶ فروردین ماه اجرای عمومی خود را در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «… و چند داستان دیگر» به کارگردانی پیام لاریان در ۲۴ اجرای خود در سالن سمندریان با ظرفیت ۹۴ صندلی پذیرای ۱ هزار و ۸۳۴ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱ هزار و ۱۸۹ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزارتومانی و ۳۳۹ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۰۶ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «… و چند داستان دیگر» طی ۲۴ اجرا، مبلغ ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «سونات پاییزی» به کارگردانی جلال تهرانی نیز در ۲۸ اجرای خود در سالن سمندریان پذیرای ۴ هزار و ۱۷۷مخاطب بود. از این تعداد ۱ هزار و ۳۰۰ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۲۰ هزار تومانی و ۲ هزار و ۵۴۵ مخاطب با بلیت ۳۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۳۲ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «سونات پاییزی» طی ۲۸ اجرا مبلغ ۹۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی نیز در ۲۴ اجرای خود در سالن ناظرزاده کرمانی پذیرای ۴ هزار و ۹۰۵ مخاطب بود. از این تعداد ۲ هزار و ۵۹۰ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۳۵ هزارتومانی و ۷۷۲ مخاطب با بلیت ۳۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۲۹۲مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «ولپن» طی ۲۴ اجرا مبلغ ۱۱۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «آوازهای سر شام» به کارگردانی کاوه مهدوی نیز در ۲۵ اجرای خود در سالن ناظرزاده کرمانی پذیرای ۲هزار و ۳۶۳ مخاطب بود. از این تعداد ۲ هزار و ۸۴ مخاطب با بلیت‌های ۲۰ و ۲۵هزارتومانی و ۲۴۲مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۱۵۳ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «آوازهای سر شام» طی ۲۵ اجرا مبلغ ۳۶ میلیون و ۹۰۲ هزار تومان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *