اجراگران ” مرثیه ای برای کتاب سوزی ها ” مشخص شدند


جواد مولانیا و نوید هدایت‌پور دو تن از بازیگران قدیمی تئاتر به «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد پیوستند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» ۱۱ اجراگر دارد که با حضور جواد مولانیا -که بیشتر در زمینه اجرای تلویزیونی شناخته شده- و نوید هدایت‌پور این فهرست کامل شد.

در بخش صحنه‌ای بابک حمیدیان، مینا ساداتی، نیکو ترخانی، حامد کاظمی، نغمه مرادآبادی و ژوبین کلهر و در بخش ویدیو اینستالیشن هانیه توسلی، مهدی احمدی و علی اتحاد پیش ازاین معرفی شده بودند.

جواد مولانیا از مجریان تلویزیون به شمار می‌رود که فعالیت حرفه‌ای خود را نزدیک به دو دهه پیش در تئاتر شروع کرد و در کنار اجرای تلویزیونیبا چند اثر از محمد یعقوبی در آغاز دهه‌ی ۱۳۸۰ حضورش رقم خورد.

وی چندی پیش دو نمایش استشمامات و الیور توییست را بر روی صحنه داشت. مولانیا علاوه بر بازیگری و اجرای زنده تلویزیونی مدرس هنر و عکاس به شمار می‌رود. نمایشگاه عکس‌های او بهمن‌ماه سال گذشته در گالری نگاه به نمایش درآمد.

نوید هدایت‌پور نیز از اواسط دهه ۱۳۷۰ وارد عرصه حرفه‌ای تئاتر شد و یکی از ماندگارترین آثار او «سیاها» شاهکار ژان ژنه محسوب می‌شود. هدایت‌پور در سال‌های اخیر در زمینه کارگردانی نیز بیشتر فعالیت کرده است که می‌توان به «وقتی وودی آلن مادام بوآری را ترجیح می‌دهد» از جمله آن‌ها اشاره کرد.

«مرثیه‌ای برای کتاب سوزی‌ها» تازه ترین محصول گروه نمایش آکادمی هنر است که از ۲۰ دی تا ۱۰ بهمن در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *