اجرایی شاعرانه از نمایش “شاعر” با قطعی برق


اولین اجرای نمایش “شاعر” به کارگردانی میکائیل شهرستانی با مشکل قطع برق سالن مواجه شد .

شاعر میکائیل شهرستانی

به گزارش خبرنگار تئاتر فستیوال ، امروز اولین اجرای نمایش ” شاعر ” به کارگردانی میکائیل شهرستانی در حالی به روی صحنه رفت که با قطع برق سالن دراما ، دقایق پایانی آن در تاریکی گذشت . البته این اجرا به خوبی و تا پایان و البته با کمک نور گوشی های تلفن همراه ادامه یافت .

این درحالی است که این اجرا بدون حضور میکائیل شهرستانی ، کارگردان این نمایش به روی صحنه رفته بود و دستیار او مهدی ارجمند از تماشاچیان برای شرایط پیش آمده عذرخواهی کرد .

مسئولین سالن دراما نیز به کسانی که بلیت این اجرا را خریداری کرده بودند ؛ قول دادند تا اجرای دیگری از این نمایش را به صورت رایگان ببینند .

متاسفانه در این روزهای گرم تابستانی و افزایش میزان مصرف برق ، اداره برق در تامین برق اماکن مختلف به ویژه اماکن عمومی با مشکل مواجه شده است . رامبد جوان نیز در اجرای برنامه ” خندوانه ” بارها از مشکل برق سالن ضبط برنامه ی خود گفت و از مسئولین خواست که به این مشکل رسیدگی کنند .

DSC_4896

گفتنی است در نمایش “شاعر” به   داریو نیکودمی و به کارگردانی میکائیل شهرستانی ،  سعید اکبری ، مهدی جواهری ، ملیکا پازوکی ، بهارک شهبازی ، علی قنبرزاده ، بهادر باستان حق و… ایفای نقش می کنند .

این نمایش هر روزه در دو سانس ۱۹ و ۲۰:۳۰ در تماشاخانه دراما اجرا می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *