اجرای دوباره «رد پای صورتی» در فرهنگسرای نیاوران


گروه «هنرهای اجرایی ویرگول» قصد دارد نمایش «رد پای صورتی» را که پیش از این در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده بود، بار دیگر در سالنی خصوصی در سال جاری روی صحنه ببرد.

 تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، آروند دشت‌آرای درباره فعالیت‌های نمایشی گروه «هنرهای اجرایی ویرگول» در سال جاری گفت: پیش از این و همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال در برزیل، نمایش «رد پای صورتی» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه بردیم. به دلیل این همزمانی و اینکه فرصتی برای مخاطبان و تماشاگرانی که کار را ندیدند، ایجاد شود قصد داریم بار دیگر «رد پای صورتی» را روی صحنه ببریم.

این کارگردان جوان تئاتر درباره زمان و مکان اجرای مجدد نمایش «رد پای صورتی» یادآور شد: هنوز زمان و مکان اجرای نمایش قطعی نشده اما هدف‌مان این است که اجرای مجدد نمایش در سال جاری باشد. ضمن اینکه به دنبال رایزنی با سالن‌های خصوصی برای اجرای «رد پای صورتی» هستیم.

سرپرست گروه «هنرهای اجرایی ویرگول» ادامه داد: البته احتمال دارد در صورت توافق، نمایش «رد پای صورتی» در فرهنگسرای نیاوران اجرا شود.

داریوش موفق، فرزین محدث، کاظم سیاحی، ستاره پسیانی، رامین سیاردشتی، اشکان مهری، ساناز باقری و مارین میلر بازیگران نمایش «رد پای صورتی» هستند که خرداد و تیرماه سال جاری در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

دشت‌آرای پیش از این نمایش‌هایی چون «تن تن و راز قصر مونداس»، «باغبان مرگ»، «سگ سکوت» و «بین خودمان باشد» را روی صحنه برده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *