اجرای دو اثر نمایشی در فرهنگسرای مهر کاشان


نمایش کمدی “رام کردن زن سرکش” به کارگردانی علی شریعت زاده و نمایش “کوتی و موتی” به کارگردانی رضا رادبخت در فرهنگ سرای مهر کاشان به روی صحنه می روند .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، نمایش کمدی”رام کردن زن سرکش” که یکی از آثار معروف ویلیام شکسپیر از درام نویسان جهان است و توسط داوود فتحعلی بیگی بازنویسی و به فضای ایرانی نزدیک شده است ، به کارگردانی علی شریعت زاده از ۵ دی ماه اجرای عمومی خود را در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان آغاز کرده است .

نمایش”رام کردن زن سرکش” با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به منظور حمایت از اجرای روزانه تئاتر در شهر و ایجاد فضایی شاد برای خانواده ها با شیوه کمدی اجرا می شود وبه بازنمایی تفکر غلط که یک تن باید قربانی دیگری شود می پردازد.

در این نمایش که تا ۲۸ دی ماه هرشب ساعت ۶ بعداز ظهر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به روی صحنه می رود، رضا دلالت، رضا کریمی فینی ، محمد حمیدی شاد، مرتضی جهانی نژاد، بهنام سراج، مجتبی جهین، زهره استادی، مینا خطیبی مقدم و نرگس سادات محتشمی  به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند و موسیقی این نمایش به عهده محمدرضا شاطریان، یزدان حلاجی و علیرضا رئیسی است.

همچنین نمایش “ازدواج کوتی و موتی” به نویسندگی بیژن مفید و کارگردانی رضا رادبخت از ۱۲ تا ۲۱ دی ماه در تماشاخانه ماه فرهنگ سرای مهر به روی صحنه می رود .

این نمایش با نقش آفرینی جمعی از هنرمندان تئاتر کاشان متشکل از رضا رادبخت ، بهداد مشایخی، علی سلیمانی، مجتبی اربابی، سجاد حمامی و الهام خراسانی هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه ماه فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به روی صحنه می رود.

“کوتی و موتی”دو خرگوش هستند که در جنگل با هم آشنا می شوند و پس از مدتی با آمد و رفت پدر و مادرها و بزرگ تر ها با هم عروسی  می کند و قوم و خویش های دو طرف یعنی شیر و پلنگ و… نیز دعوت می شوند.

پرداختن به بحران کم آبی در کشور، کتاب خوانی و دروغگویی در جامعه در فضایی موزیکال و بسیار شاد این نمایش را به اثری ویژه تمامی مقاطع سنی تبدیل کرده است و تمامی مخاطبان از هر سن با آن ارتباط می گیرند.

رضا رادبخت پیش از این نیز آثاری نظیر حسن کچل و فرشته، بزبز قندی، مروت نامه پهلوونی و نمایش چند ثانیه دموکراسی زیر نور ماه، حسن کچل و آق کوچولو، دونوکر و دوارباب، میرزا فرفره، الاغ و گنج پردردسر، گربه های اشرافی و… را برای دوستداران هنر نمایش در کاشان به روی صحنه برده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *