اجرای «شب به خیر مادر» از ۲۰ فروردین در فرهنگسرای نیاوران


نمایش «شب به خیر مادر» نوشته مارشا نورمن با کارگردانی سعید زکی زاده از ۲۰ فروردین در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

شب به خیر مادر

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش « شب به خیر مادر » با بازی نگین فراهانی و نیلوفر عقیلی حکایت مادر و دختری را روایت می کند که در کنار یکدیگر زندگی می کنند. دختر در شب تولدش تصمیمی غیر منتظره می گیرد و این موضوع را با مادرش در میان می گذارد و ….
سعید زکی زاده دانش آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر، اولین تجربه حضور خود در صحنه های تئاتر را در سال ۹۱ با نمایش ” فاجعه” به نویسندگی ساموئل بکت در فرهنگسرای ارسباران آغاز کرد . وی در این نمایش به دنبال تلفیق فرم های اجرایی در طراحی صحنه بوده است.
دیگر عوامل این گروه نمایشی عبارتند از؛ طراح صحنه: سعید زکی زاده ، طراح  لباس:نازنین رمضانی، طراح پوستر:محمد علی غفاری و محسن شیخ الاسلامی ، موسیقی:پیام طامه ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: ژاله گشتاسبی
نمایش «شب به خیر مادر»  ساعت ۱۹ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران  تا اوایل اردیبهشت ماه به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره های ۰۹۱۹۵۵۶۲۱۴۲ – ۲۲۸۰۳۶۳۱ تماس حاصل نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *