اجرای مجدد نمایش “الف وارد می شود”


نمایش «الف وارد می‌شود» به نویسندگی آرمان طیران و کارگردانی برکه فروتن در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «الف وارد می‌شود» کاری از کمپانی هنری زابتیک، نوشته آرمان طیران و کارگردانی برکه فروتن که مرداد ماه در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر به صحنه رفت از ۲۹ شهریور ماه در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

در یادداشت آرمان طیران نویسنده این نمایش آمده است: گفته‌اند: هنرمند هر کجا رود قدر بیند و در صدر نشیند؛ پس امکان دارد که قدر و صدر را ببینیم؟ بی شک. اما آنچه پیرامون ما (البته تا امروز) واقعیت برایمان در نظر گرفته است، واژگونی قدر و صدر برای بسیار کسانی است که به شهادت تاریخ، هنرمند بوده و هستند. این نمایشنامه به زندگی کسانی اشاره دارد که روزگاری نه چندان دور، رونق و اعتبار هنر تئاتر و سینمای سرزمین‌مان بوده‌اند و امروز به هر دلیلی فراموش شده‌اند.

«الف وارد می شود» با ادای احترام به «قوهای وحشی» نوشته عنایت‌الله هوشمند، می‌کوشد برخلاف روال عادت فراموشی از اشخاصی یاد کند که هنوز زنده‌اند و ما آنها را به یاد داریم.

مختار سائقی، حسن اسدی، صفورا کاظم پور، مینو نوبهاری و پدرام خیرابی در نمایش «الف وارد می‌شود» نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از تهیه کننده: علیرضا قلی‌پور، مشاور کارگردان: حامد زحمتکش، مجری طرح: فرشاد حسن‌پور، مدیر صحنه: سامان سعیدی، طراح صحنه: آرین کشیش‌زاده، طراح لباس: مونا گلپایگانی، طراحی نور : محمد صادقی و مجتبی گیویان، طراح پوستر و بروشور: سیدمحمدباقر قوام، آهنگساز و تنظیم کننده: پارسا شاه‌مردی، کریو گرافی: حامد زحمتکش، تولید و تدوین تیزر: حدیث دکایتی، غزاله یزدان‌پرست و حمید مهدیان، عکاس: حدیث دکایتی و غزاله یزدان‌پرست، تبلیغات: زابتیک، نوازندگان: شهاب صادق‌نوری (گیتار و کاخن)، مهربد مرادخانی (تار، سه تار)، پارسا شاه‌مرادی (ویولن)، ساخت و اجرای دکور: صفر محسنی‌فرد و اصغر خسروآبادی.

نمایش «الف وارد می‌شود» از ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۹ با مدت زمان یک ساعت و ده دقیقه در سالن پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *