اجرای نمایش «روز مرگ در داستان هملت» در سالن استاد انتظامی


نمایش «روز مرگ در داستان هملت» به نویسندگی برنار ماری کولتس و کارگردانی فرانک صبائی اجراهای عمومی خود را از سه شنبه ۱۱ آذرماه، شروع می‌کند.

rozmargdardastanhamlet (6)

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «روز مرگ در داستان هملت» خوانش ویژه کولتس از داستان هملت است. او در این نمایشنامه، توطئه‌ها را مربوط به چهار شخصیت اصلی کرده است و زوج جوان را در برابر زوج مسن‌تر قرار می‌دهد. اگرچه ساختار نمایش وفادار به اصل آن است. اما کولتس با ظرافت، روابط خشونت آمیز شخصیت‌ها را تغییر داده است. کلادیوس و گرترود با دسیسه چینی عملاً افلیا را به سوی هملت می‌رانند. شاهزاده دانمارک از دیدگاه کولتس، ضد قهرمان وقربانی نیاکانش است.

عوامل نمایش «روز مرگ در داستان هملت» نیز از این قرارند: سروش طاهری، مانلی حسین‌پور، آرش تبریزی، فرزانه سلحشور و مهدی شایان (بازیگر)، لیلا ارجمند (مترجم)، مهدی شایان (مشاور کارگردان)، مائده ندیمی، امید علیزاده، کیانوش اسلامی، نداجعفری (دستیار کارگردان)، فرانک صبائی (طراح صحنه)، راشین امامی (طراح لباس)، فرید نظری (طراح پوس‌تر و بروشور)، سهیل جهانفر (عکاس)، الهه حاجی‌زاده (مشاور رسانه)، حامد سمرقندی (طراح نور) و رضا مهرانفر (ساخت تیزر).

بلیت نمایش در سه روز نخست با تخفیف ۲۵ درصدی به فروش خواهد رسید.

«روز مرگ در داستان هملت» از ۱۱ آذرماه، هر روز به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۸، در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان، اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *