اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران “نوازنده ای که ماه را می نواخت”


 نمایش عروسکی “نوازنده ای که ماه را می نواخت” به نویسندگی  مجید بوربور و کارگردانی حسین چراغی روز دوشنبه  ۲۱ دی ماه  ساعت ۱۹ ویژه عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه می رود.

 نوازنده ای که ماه را می نواخت
به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش عروسکی “نوازنده ای که ماه را می نواخت” از تاریخ ۱۶ دی لغایت ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۹ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می رود.
نمایش “نوازنده ای که ماه را می نواخت” داستان نوازنده فقیری را روایت می‌کند که عاشق رود کوچک شهر است. نوازنده هر شب برای رود کوچکش ساز می‌زند تا اینکه در یکی از این شب‌ها او با پادشاه دریا روبرو شده و این سرآغاز تغییر در زندگی وی می‌شود 
وفاداری به عشق ، وفای به عهد  از جمله مفاهیمی است که در این نمایش به آن پرداخته می‌شود.
مجید بوربور و بهناز مهدیخواه به عنوان بازیگر و بازی دهنده در این نمایش به ایفای نقش می پردازند .
همچنین مجمدرضا کریمی صارمی (تهیه کننده) رعنا قادری(راوی) رعنا عتیقی مقدم، فاطمه عباسی(دستیار کارگردان) سپیده طاهری(مدیر صحنه) امیر پورخلجی(آهنگساز) هدیه مؤدبیان(همخوان) مریم معینی(طراح لباس) بهناز مهدیخواه(دوخت لباس) محمدرضا شاملو فرد(طراح نور) امیر علی عتیقی مقدم(عکاس) پریسا تشکری(طراح پوستر و بروشور) حسین چراغی و مجید بوربور( طراح صحنه) الهام زنبوری،مائده جابری راد و سمیرا خوشبین(ساخت دکور) زهرا رودکی(طراح عروسک) فاطمه عباسی، سمیه صادق پور، زهرا رودکی، الهام زنبوری، هاله مؤدبیان(ساخت عروسک) و میترا محمد اسماعیلی به عنوان مشاور تبلیغات با این گروه همکاری می کنند.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان بلوار کشاورز- خیابان حجاب- داخل پارک لاله واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *