“شاپرک خانم” در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان


نمایش موزیکال «شاپرک خانوم» به کارگردانی حسن انصاریان در سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفته است.
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی نمایش موزیکال شاپرک خانوم، این تئاتر نوشته بیژن مفید و به روایت و کارگردانی حسن انصاریان از ابتدای اردیبهشت به روی صحنه رفته است. سیاوش طهمورث، فریبا متخصص، بهرام سروری نژاد، قربان نجفی، محمد آقامحمدی، آذین فولادوند و سبا قاسمی بازیگران بزرگ‌سال آن هستند.
حسن انصاریان بیشتر به عنوان نویسنده در سینمای ایران شناخته می‌شود، او در دهه ۶۰ آثاری چون «توطئه»، «روباه قرمز» و «خرس پشمالو» و «گل اخمالو» را به صحنه برد و پس از سال‌ها این تئاتر که داستان گرفتار شدن یک شاپرک در دام عنکبوت‌ است را روایت می‌کند.
در این تئاتر که رویکردی با مخاطب کودکان و نوجوانان نیز دارد، بازیگران کودک و نوجوانی چون پارسا رضوی، نرگس اله وکیلی و حسام صیادی نیز ایفای نقش می‌کنند.
کاوه آهنگرانی، حمیدرضا احسانی و میلاد شکری نوازندگان این نمایش موزیکال‌ به تهیه کنندگی کامران قدکچیان و منوچهر مصیری هستند.
نمایش موزیکال «شاپرک خانوم» تا خرداد ماه سال جاری هر شب به جز شنبه‌ها راس ساعت ۲۰ (۸ شب) روی صحنه سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان ورزا به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *