پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی

ارتحال یار دیرین امام (ره) خسرانی عظیم است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%b3%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d8%af-%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%b5%d8%a7%d9%84%d8%ad%db%8c-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1%db%8c

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام تسلیت سید رضا صالحی امیری به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال یار دیرین امام و رهبری و استوانه مستحکم انقلاب اسلامی و مفسر قرآن کریم، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، خسرانی عظیم و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

شخصیتی که عمر گران‌قدر خویش را مصروف خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرد و از عنفوان جوانی تا آخرین دقایق زندگانی پرفرازونشیب خود، لحظه‌ای از دغدغه حفظ ارزش‌ها و تحقق آرمان‌های ملت بزرگ ایران غافل نبود.

آیت‌الله هاشمی سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب، پشتوانه‌ای تکرارناپذیر برای ملت بزرگ ایران و یاری وفادار برای امام و رهبری بود و با عروج خویش همه دوستداران انقلاب و وفاداران به این مرزوبوم را به سوگ نشاند.

این‌جانب این ضایعه اسفبار را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و عموم هم‌وطنان تسلیت عرض نموده و تسلای خاطر بازماندگان محترم به‌ویژه همسر گران‌قدر و خانواده گرامی و وابستگان ایشان از خداوند متعال مسألت دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *