انتصاب رحمت امینی به عنوان سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش


مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی «سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی»  این اداره را منصوب کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی مدیرکل اداره هنرهای نمایشی طی حکمی رحمت امینی را به عنوان «سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی» این اداره منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«نظر به تخصص و تجربه جنابعالی و همچنین عضویت شما در شورای مرکزی نظارت بر نمایش به موجب این حکم به عنوان “سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی” منصوب می شوید.

تلاش و تدبیر در ارتقا سطح کیفی آثار نمایشی در چهارچوب ضوابط و قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی ، روز آمد کردن و تسهیل در امور مرتبط با ارزشیابی و صدور مجوز آثار نمایشی و تعامل با هنرمندان در جهت تسریع فرایند ها از اهم وظایف شورا در این دوره است.

امید که با تدبیر و تامل در امور محوله در رسیدن به اهداف والای فرهنگی کشور موفق و موید باشید

مهدی شفیعی

مدیر کل هنرهای نمایشی»

رحمت امینی ، دکترای مطالعات عالی هنر از دانشگاه تهران ، نویسنده ، کارگردان و مدرس تئاتر است که  در سوابق مدیریتی خود دبیری جشنواره تئاتر فجر، مدیریت شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش ، مدیریت هنرهای نمایشی حوزه هنری را دارد.

دکتر رحمت امینی در جهاد دانشگاهی ، حوزه هنری ، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه تهران دارای سوابق متعدد علمی و مدیریتی بوده و حضور در شورای داوری و انتخاب آثار بسیاری از جشنواره های تئاتر را در پرونده کاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *