” ایستادن بر فراز یک اتفاق ” به کارگردانی روزبه اختری به روی صحنه می رود


گروه نمایشی ” ما ” با نگرشی تازه به محیط پیرامونی خویش نمایش ” ایستادن برفراز یک اتفاق” به کارگردانی روزبه اختری را به روی صحنه می برد .

پوستر نمایش ایستادن برفراز یک اتفاق copy

به گزارش تئاتر فستیوال ، به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر “ما “ ، نمایش ” ایستادن بر فراز یک اتفاق ” خرداد و تیر ماه ۱۳۹۴ در تالار ناصر خسرو به روی صحنه می رود .

نمایش ” ایستادن بر فراز یک اتفاق “یک درام عاشقانه است ، که قبل از جنگ اتفاق افتاده و این داستان عاشقانه تا اشغال خرمشهر ادامه می یابد . عشق احلام دختر خرمشهری به مرزبان عراقی و عشق عماد پسر خرمشهری به احلام که دختر عموی اوست .

این نمایش روایتی است از مقاومت ، رنج ، پهلوانی و شهامت احلام و عماد که در این نمایش به تصویر کشیده می شود . این گروه تمام علاقه مندان را به دیدن این اثر دعوت می کند.

مهدی میرزاییان ، هدی آهنگر ، مونا موسوی ، روزبه اختری از بازیگران این نمایش می باشند . همچنین سروش ناطق دستیار کارگردان ،  بهنام رحیمی موسیقی ،  وحید لاری طراح صحنه و لباس ، سجادنجفی طراح پوستر و بروشور و علی طهرانچی به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه این نمایش را همراهی می کنند.

قابل ذکر است این نمایش منتخب سومین جشنواره تئاتر شهر در بخش های بازیگری نقش اول زن ، بازیگری نقش اول مرد ، کارگردانی ،نویسندگی و طراحی صحنه و لباس می باشد.

نمایش ” ایستادن برفراز یک اتفاق ” به نویسندگی سیدعلی موسویان و کارگردانی روزبه اختری از ۱۷ خرداد تا ۰۹ تیر ماه ۱۳۹۴ همه روزه به جز شنبه ها در ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *