بازگشت حمید امجد به صحنه تئاتر با «سه خواهر و دیگران»


حمید امجد قصد دارد پس از ۱۲ سال دوری از کارگردانی تئاتر، نمایش «سه خواهر و دیگران» را در تابستان سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، حمید امجد کارگردان، نمایشنامه نویس، مدرس و پژوهشگر با سابقه تئاتر ایران که آخرین بار در مقام کارگردان نمایش «بی شیر و شکر» را در سال ۸۳ در مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد، قصد دارد پس از ۱۲ سال بار دیگر در مقام کارگردان به صحنه تئاتر بازگردد.

امجد قصد دارد نمایشنامه «سه خواهر و دیگران» را که از متون نمایشی خودش است در تابستان سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد.

در حال حاضر تمرین‌های این اثر نمایشی در مجموعه تئاتر شهر آغاز شده و بازیگرانی چون افشین هاشمی، سام قریبیان، محسن حسینی، کوروش سلیمانی و جمشید جهانزاده در آن حضور دارند. همچنین احتمال حضور چند بازیگر زن از جمله بهناز جعفری و بهنوش بختیاری در این نمایش وجود دارد.

حمید امجد پیش از این در عرصه کارگردانی تئاتر آثار موفقی همچون «نیلوفر آبی»، «پستوخانه»، «شب سیزدهم»، «زائر» و «بی شیر و شکر» را به صحنه برده است.

وی جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین نمایشنامه و بهترین کارگردان را از هفدهمین جشنواره تئاتر فجر و همچنین جایزه بهترین نمایشنامه دوازدهمین جشنواره تئاتر آیینی و سنتی را برای نمایش «زائر» دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *