بازگشت محمود بصیری به تئاتر بعد از ۱۲ سال با بنگاه تئاترال


نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان قرار است از هفته دوم تیرماه به کارگردانی هادی مرزبان در تالار سنگلج به صحنه برود. چند تن از هنرمندان پیشکسوت نیز به دعوت هادی مرزبان به گروه بازیگران این نمایش پیوسته‌اند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، محمود بصیری، از بازیگران محبوب که مردم او را با بازی در نقش‌های خاطره‌انگیزی چون سریال «آرایشگاه زیبا» ، سریال «هزاردستان» و آثار سینمایی چون «مادر» و «سوته‌دلان» به یاد دارند که بنا به دلایلی بیش از دوازده سال از عرصه بازیگری دور مانده بود با حضور در این نمایش بار دیگر به صحنه بازمی‌گردد. «بنگاه تئاترال» یک نمایش کمدی ایرانی در قالب تخته‌حوضی است که با شیوه خاص اجرایی هادی مرزبان و با بهره‌گیری از موسیقی زنده اجرا می‌شود.

در این نمایش بازیگرانی چون: ایرج راد، سعید امیر سلیمانی، فرزانه کابلی، امین زندگانی، میرطاهر مظلومی، محمود بصیری، داود فتحعلی بیگی، علی فتحعلی و نیز سامان تیرانداز، آیه قبادیان، مجید غفاری، فائقه شلالوند و جمعی از هنرجویان تئاتر ایفای نقش می‌کنند. محمد حشمتی خواننده، علی المعی آهنگساز، فرزانه کابلی طراح حرکت، رضا مهدی‌زاده طراح صحنه، صدف شجاعی طراح لباس، امیر ترحمی طراح نور، محمد وفایی طراح گرافیک و مدیر روابط‌عمومی، امیر کوروش اعرابی عکاس نمایش هستند. دستیار کارگردان مهری آسایش و منشی صحنه اکرم حاج حسینی در گروه کارگردانی همکاری می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *