برترین های جشنواره تئاتر خیابانی ارس معرفی شدند


با برگزاری آیین اختامیه سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس، برترین های این جشنواره در هفت شاخه تخصصی هنر نمایش معرفی شدند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در آیین اختتامیه این جشنواره که شامگاه جمعه در محل آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور جلفا برگزار شد، هیات داوران در هفت رشته طراحی آفیش و بروشور، طراحی لباس، طرح، ایده و نویسندگی، موسیقی، بازیگر زن، بازیگر مرد و کارگردانی نفرات برتر جشنواره را معرفی کرد.

بر این اساس در رشته طراحی آفیش و بروشور، حسن رستمی طراح آفیش نمایش “بیر اووش یاریم اووش” و در رشته طراحی لباس، محمد یوسفی زاده برای نمایش “یامور” به عنوان نفرات برتر معرفی و تجلیل و در رشته موسیقی هم نمایش های “یامور” و “اوز ییغما” به طور مشترک برتر شناخته شدند.

در رشته بازیگری زن، رعنا سیاهی بازیگر نمایش “نوروز خالچاسی” به عنوان نفر برتر انتخاب شد و از لیلا محمدی بازیگر نمایش “بیر اووش یاریم اووش” و آنیل اجاق زاده بازیگر خردسال نمایش “نوروز خالچاسی” تقدیر شد و همچنین در رشته بازیگری مرد نیز امین حاجی اکبری برای نمایش “قوری یر” عنوان نخست را از آن خود کرد و مصطفی آذری بازیگر “نوروز خالچاسی” نفر دوم و غلامرضا رزاقی بازیگر “کوسا اویونی ۲۰۱۶” به همراه موسی احمدی مرند بازیگر “بیر اووش یاریم اووش” به صورت مشترک به عنوان نفر سوم معرفی شدند. در این رشته از میثم حبیبی بازیگر نمایش “گردش تاریخی در ارس” و علی پاشازاده بازیگر “بیر اووش یاریم اووش” نیز به عنوان نفرات تقدیری تجلیل به عمل آمد.

رتبه های اول تا سوم رشته طرح، ایده و نویسندگی این دوره از جشنواره تئاتر خیابانی ارس را نیز به ترتیب موسی احمدی مرند برای نمایش “بیر اووش یاریم اووش” ، احد اجاق زاده برای نمایش “نوروز خالچاسی” و سید مرتضی هاشم پور برای نمایش “گردش تاریخی در ارس” به دست آورند.

در رشته کارگردانی نیز محمد یوسفی زاده برای نمایش یامور، احد اجاق زاده برای نمایش “نوروز خالچاسی” و میرحمید رضایی برای نمایش “بیر اووش یاریم اووش” به ترتیب حائز عنوان های اول تا سوم سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس شدند.

گفتنی است سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس به مناسبت نوروز ۹۵ و با حضور ۱۱ گروه از شهرستان های جلفا، مرند و تبریز در ایام تعطیلات سال نو در مرکز منطقه آزاد ارس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *