برنامه روز دوم چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی


دومین روز از چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی با ۴ اجرا برگزار می‌شود .

به گزارش تئاتر فستیوال ، به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، روز دوم این جشنواره امروز با برگزاری ۴ اجرا پیگیری می‌شود.

نمایش‌های «اسکرین‌شات»، «سکوت؛ هپروت، ملکوت»، «ویترین» و «جانی برای هیچ‌کس»؛ ۴ نمایشی هستند که امروز در ۴ سالن تماشاخانه مهر، پلاتو میرک، پلاتو مستقل و سالن اقبال آذر تبریز به روی صحنه خواهند رفت.

نمایش «اسکرین‌شات» از ساعت ۱۵:۳۰ به کارگردانی و نویسندگی «ندا قربانیان» از استان البرز در تماشاخانه مهر اجرا می‌شود.

دومین نمایش، نمایش «سکوت؛ هپروت، ملکوت» است که از ساعت ۱۷ در پلاتو میرک به روی صحنه خواهد رفت. «مرتضی شاه کرم» نویسنده این اثر است و «مریم دوستی» نیز کارگردانی آن را برعهده دارد. نمایش «سکوت؛ هپروت، ملکوت» از استان اصفهان به جشنواره تئاتر رضوی راه پیدا کرده است.

نمایش «ویترین» از استان خراسان رضوی با نویسندگی «کیوان صباغ» و کارگردانی «سعید صادقی» ساعت ۱۸:۳۰ در پلاتو مستقل اجرا خواهد شد.

نمایش «جانی برای هیچ‌کس» که آخرین نمایش روز دوم است، از استان سیستان و بلوچستان به جشنواره چهاردهم راه پیدا کرده. این نمایش از ساعت ۲۰ در سالن اقبال آذر به روی صحنه می‌رود. «آتوسا ریگی» نویسنده این اثر است و «رضا خداداد بیگی» نیز کارگردانی آن را برعهده دارد.

همچنین نشست تصصی و نقد آثار نیز با محوریت «مواجهه بازیگر با نقش در ژانرهای مختلف نمایشی» از ساعت ۲۱:۳۰ با حضور علی پوریان در پلاتو استاد حمیدی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *