برنامه اجراهای چهارمین روز از پنجمین جشنواره تئاتر شهر


چهارمین روز جشنواره تئاترشهر در بخش‌های مختلف صحنه‌ای، کودک و نوجوان، خیابانی، ویژه و تئاترشورایی با اجرای چهارده نمایش همراه است.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، پنجشنبه ۲۵ شهریورماه در بخش خیابانی، فرهنگسرای سرو ساعت ۱۷ تا ۱۹ میزبان نمایش‌های «پسر من» کاری از زهرا مریدی، «جادوگر بلا، مبارک ناقلا» کاری از مجتبی دربندی و «هفت خوان مبارک» کاری از علی جباری است.

فرهنگسرای شفق نیز نمایش‌های «دریافت حق شارژ از مرده» کاری از ابوذر چهل‌امیرانی، «قرار بی‌قرار موش‌ها» کاری از ستار مهرشاد، «مغول به توان دو» کاری از محمدحسین شکرگزار و «من تهرانم» کاری از پیام عزیزی را از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به نمایش می‌گذارد.

در بخش کودک ونوجوان، نمایش «پلشت و دزدیدن صندوقچه راز گنجور» نوشته ثمین جوادزاده به کارگردانی مرضیه نادری در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه اجرا می‌شود.

در بخش تئاترشورایی فرهنگسرای ارسباران ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰ میزبان نمایش «خشونت خانگی» کاری از گروه (تئاتر شورایی دیالوگ) است.

همچنین در بخش صحنه‌ای نمایش «تیغ کهنه» نوشته محمدامیر یاراحمدی به کارگردانی علی‌اکبر حیدری به مدت ۱۲۰ دقیقه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تالار محراب به صحنه می‌رود.

سالن اصلی تالار مولوی نمایش «هنوز تموم نشده» کاری از علیرضا معروفی را ساعت ۱۵ و ۱۷ به مدت ۴۲ دقیقه به نمایش می‌گذارد.

نمایش «دوشیزگان باغ لیمو» نوشته علی‌محمد رادمنش به کارگردانی فاطمه رادمنش نیز ساعت ۱۸ و ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن کوچک تالارمولوی اجرا می‌شود.

نمایش «ایستگاه آخر» کاری از محمود اکبرشاهی ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *