برنامه سومین روز چهارمین جشنواره تئاتر شهر


امروز ۲۸ شهریور ماه ، در سومین روز از جشنواره تئاتر شهر ، شاهد اجرای ۲۳ نمایش در بخش‌های صحنه‌ای، باران، کودک و نوجوان، خیابانی و نمایشنامه‌خوانی خواهیم بود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در بخش صحنه ای در سومین روز جشنواره سالن مهر حوزه هنری میزبان نمایش “یه لحظه آرامش” به کارگردانی بهار کریم زاده است که در نوبت‌های ۱۶:۳۰ و ۱۹ به روی صحنه می‌رود. در سالن ماه حوزه هنری نیز نمایش “بلور” به کارگردانی شهرام سلطانی و شاهین سلطانی در نوبت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ اجرا می شود.

نمایش “پشت سرتو نگاه نکن” به کارگردانی حامد ادوای در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در سالن اصلی تالار محراب میزبان علاقمندان به هنر نمایش خواهد بود . سالن کوچک تالار محراب نیز در این روز میزبان نمایش “کمی دورتر” به کارگردانی اکبر قهرمانی می‌شود که در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ اجرا خواهد شد.

نمایش “همان همیشگی” به کارگردانی وحید دژمی در بخش نمایش صحنه‌ای در این روز در نوبت‌های ۱۸ و ۲۰ نیز مهمان خانه نمایش اداره تئاتر است.

در بخش تئاتر کودک و نوجوان نیز چهار نمایش به روی صحنه خواهند رفت. نمایش “جادوی مروارید” به کارگردانی مریم تیموری در نوبت‌های ۱۵ و ۱۷ سالن مبارک فرهنگسرای بهمن ، نمایش “دنیای وارونه ی رویا” به کارگردانی بهاره میرزاپور در نوبت‌های ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران ، نمایش “رستم و غول آخر” به کارگردانی مریم قلهکی در نوبت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ فرهنگسرای فدک و نمایش “گیسوانی برای پرواز” به کارگردانی روشنک کریمی در نوبت های ۱۷ و ۱۹ در فرهنگسرای فردوس اجرا می‌شوند.

امروز ۲۸ شهریور در بخش خیابانی نیز با اجرای ۱۰ نمایش همراه است. در محوطه مجموعه تئاتر شهر نمایش‌های “آب در کوزه دگر نیست ، نگرد” به کارگرانی احمد صمیمی، “امداد شهر” به کارگردانی پروانه علی ضامنی، “غائله شبیه خوانی” به کارگردانیمحمدهادی عطایی و زهره فضلی، “روزگار اهالی خیمه” به کارگردانی علی جباری و نمایش “دریادلان” به کارگردانی امیرحسین شفیعی اجرا می‌شوند. این نمایش‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ میزبان علاقه مندان هنر تئاتر خیابانی هستند.

در فرهنگسرای شفق نیز از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ چهار نمایش خیابانی “کسی لبخند نمی زند” به کارگردانی رستا رضوی، “ساعت ۹” به کارگردانی فرامرز قلیچ خانی ، “غائله شبیه خوانی” به کارگردانی محمدهادی عطایی و زهره فضلی و “کودک رون” به کارگردانی اله پورجمشید اجرا خواهند شد .

در این روز فرهنگسرای اندیشه نیز شاهد اجرای نمایش‌های “آب در کوزه دگر نیست ، نگرد” به کارگرانی احمد صمیمی، “امداد شهر” به کارگردانی پروانه علی ضامنی و “روزگار اهالی خیمه” به کارگردانی علی جباری است که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به اجرا در می‌آیند.

اما در بخش نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای سرو میزبان نمایشنامه‌خوانی “تهران ۱۳۹۰ خورشیدی” با کارگردانی سلما سلامتی در ساعت ۱۹ است . در بخش نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای شفق نیز در ساعت ۱۷:۳۰ میزبانی نمایشنامه‌خوانی “حمل با جرثقیل” به کارگردانی پریزاد سیف را بر عهده خواهد داشت.

در سومین روز جشنواره تئاتر شهر ، برای نخستین روز فرهنگسرای ارسباران در بخش تئاتر شورایی ، ساعت ۱۸:۳۰ با نمایش “وقتی برلین ۲ شورایی می شود” میزبان علاقمندان به تئاتر خواهد بود .

گفتنی است چهارمین جشنواره تئاتر شهر به دبیری شهرام کرمی از ۲۶ شهریور ماه تا ۲ مهرماه در تهران در حال برگزاری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *