برنامه های ششمین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر


در ششمین روز از جشنواره سی‌و‌سوم تئاتر فجر، در مجموع ۱۸ نمایش صحنه‌ای، خیابانی و رادیویی اجرا می شود .

برنامه روز ششم جشنواره تئاتر فجر

به گزارش تئاتر فستیوال ، جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در ششمین روز برگزاری خود، همچنین میزبان ۱۰ نمایش صحنه‌ای، هفت اجرای خیابانی و یک نمایش رادیویی خواهد بود.

تالار اصلی تئاتر شهر با نمایش زنده-عروسکی «ملاقات بانوی سالخورده» به نویسندگی فردریش دورنمات و کارگردانی هادی حجازی‌فر در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ به استقبال مخاطبان می‌رود.

نمایش «گنجفه» به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو اجرا می‌شود.

تماشاخانه سنگلج با نمایش «سوگواره سرد سکوت» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از ملایر در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان تماشاگران خواهد شد.

«سرود صدهزار افلیای عاشق» به نویسندگی قطب‌الدین صادقی و کارگردانی امید خاک‌پور از مهاباد در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در تالار هنر به صحنه خواهد رفت.

تالار حافظ با نمایش «لندن، رم، تهران، آمستردام» به نویسندگی و کارگردانی آروند دشت‌آرای در دو نوبت ۱۶:۳۰ و ۲۰ به استقبال مخاطبان خود خواهد رفت. این نمایش کار مشترکی از ایران و هلند است.

تماشاخانه ایرانشهر هم با دو نمایش «اقیانوس آرام» و «خانه.وا.ده» میزبان مخاطبان خود خواهد شد. «اقیانوس آرام» به نویسندگی و کارگردانی علی حاتمی نژاد از مشهد در دو سانس ۱۷ و ۲۰ در تالار استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه خواهد رفت.

نمایش «خانه.وا.ده» نیز به نویسندگی و کارگردانی محمد مساوات در دو نوبت ۱۸:۱۵ و ۲۰ در تالار استاد سمندریان میزبان مخاطبان خود می‌شود.

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان با نمایش «غزل پری دریایی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری از بندرعباس در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹ روی صحنه خواهد رفت.

تماشاخانه مهر حوزه هنری با نمایش «عبور از مه» به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژده‌ای از رشت در ساعت‌های ۱۶ و ۱۸ میزبان علاقمندان می‌شود.

نمایش «فراموشی» نیز به نویسندگی داریوش ربیعی و کارگردانی اسکندر اسکایف از روسیه در ساعت ۱۷ در تماشاخانه باران به صحنه خواهد رفت.

ششمین روز جشنواره تئاتر فجر، میزبان هفت نمایش خیابانی و یک نمایش رادیویی هم می‌شود.

محوطه تئاتر شهر با چهار نمایش خیابانی «درخت و باد» به کارگردانی علیرضا اسماعیلی از سقز در ساعت ۱۶، «پازل زندگی» به کارگردانی امیرحسین شفیعی از ورامین در ساعت ۱۶:۳۰، «چرخ روز افزا» به کارگردانی علی محمد رادمنش از نهران ساعت ۱۷ و «نبش کوچه بن بست» به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر ساعت ۱۸ پذیرای علاقمندان و رهگذران خواهد شد.

همچنین باغ هنر (خانه هنرمندان) با دو نمایش خیابانی «ستاره» با کارگردانی گروهی از پیشوا در ساعت ۱۶ و «تلخند» به کارگردانی مجید قدیمی در ساعت ۱۶:۳۰ به استقبال مخاطبان خواهد رفت.

نمایش خیابانی «ای روزگار» نیز در ساعت ۱۷ در محوطه برج میلاد میزبان مخاطبان خواهد شد.

نمایش رادیویی «یک خط میان من و باران» به نویسندگی فرهاد امینی و کارگردانی مهدی نمینی مقدم از تهران نیز ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه دوشنبه ششم بهمن در تالار استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه اجرا می‌شود.

برگزاری سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح‌پور تا ۱۲ بهمن‌ ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *