برنامه کامل روز سوم جشنواره تئاتر فجر


سومین روز از سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با ۱۶ نمایش صحنه‌ای و ۶ اجرای خیابانی ، میزبان مخاطبان خود می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، شنبه سوم بهمن ، سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر میزبان نمایش هایی از ژاپن ، تهران ، مریوان ، آستانه اشرفیه ، سنندج ، مرند ، رشت و تفرش خواهد بود .

نمایش های بخش صحنه ای

تالار وحدت : نمایش «بازی سایه» به نویسندگی و کارگردانی تاتسویا هاسگاوا از ژاپن در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

مجموعه تئاتر شهر :

تالار چهار سو : این سالن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ میزبان نمایش «روزهای بی باران» نوشته و کار امیر بهروزی از تهران خواهد بود .

تالار سایه : نمایش «دونه کفترهام نذریه» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از تهران در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ به روی صحنه خواهد رفت .

تماشاخانه سنگلج : نمایش «ادامه مطلب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شایان از رشت در دو نوبت ۱۵ و ۱۹ مهمان سنگلج خواهد بود .

تالار فردوسی : این سالن برای سومین شب متوالی در ساعت ۱۹ میزبان نمایش «اپرای مولوی» به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور از تهران خواهد بود .

تالار حافظ : نمایش «جنایت و مکافات» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان از تهران در ساعت های ۱۸ و ۲۰:۳۰ در این سالن به روی صحنه خواهد رفت .

تماشاخانه ایرانشهر :

تالار استاد سمندریان : در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۴۵ نمایش «هتلی ها» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی حمیدرضا ذرنگ در این سالن اجرا خواهد شد .

تماشاخانه سرو : نمایش «نوبت یعنی بعدی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم از تهران در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ مهمان تماشاخانه سرو خواهد بود .

نمایش های صحنه ای بخش «به علاوه تئاتر فجر»

تماشاخانه ارغنون : نمایش «جوادیه» به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج از تهران در دو نوبت ۱۸ و ۱۹:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت .

تئاتر باران : نمایش «طوفان» نوشته ویلیام شکسپیر و کارگردانی اصغر نوری و کریستوف مرشیان ،کاری مشترک از کشور ایران و فرانسه برای دومین روز در  ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تئاتر باران اجرا می‌شود.

خانه نمایش دا : نمایش «من شاه ریچارد بودم» به نویسندگی کیوان سررشته و کارگردانی محمد عاقبتی از تهران در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰  در بخش میهمان جشنواره در این تماشاخانه اجرا خواهد شد .

تماشاخانه سه نقطه :

سالن استاد خسرو شکیبایی : در ساعت ۱۸ و۲۰ نمایش «بیا با هم حرف بزنیم» به نویسندگی و کارگردانی سلیم باشکوه از تهران میزبان مخاطبان خواهد بود .

سالن استاد رکن الدین خسروی : نمایش «ازدواج های مرده» نوشته آزیا سرتچ تودوروویچ و کارگردانی امیر حسین گلشنی نیز در دو نوبت ۱۹ و ۲۱ اجرا خواهد شد .

تماشاخانه استاد مشایخی : نمایش «شبی بیرون از خانه» نوشته هارولد پینتر و کارگردانی فرید قادر پناه و رامین معصومیان در ساعت ۱۸  و نمایش «آوریل۱۹۱۲» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادر پناه و رامین معصومیان در ساعت ۲۰ به روی صحنه خواهد رفت .

تماشاخانه موج نو : این تماشاخانه در ساعت ۱۹ میزبان نمایش «دیکلاین» به نویسندگی و کارگردانی معصومه جلالیه خواهد بود .

نمایش های خیابانی و محیطی

محوطه مجموعه تئاتر شهر : در ادامه اجراهای این روز ، نمایش‌های خیابانی «عروس آشتی» نوشته و کار مختار محمدی از مریوان ساعت ۱۶ ، «چارودار» نوشته محمد جعفری لفوت و کار پوریا کریمی از آستانه اشرفیه ساعت ۱۶:۳۰، «چیروکی مامه پیره» به نویسندگی و کارگردانی کمال فتحی از سنندج در ساعت ۱۷و «دختری بر آب خروشان » نوشته و کار مهدی صالحیار از مرند ساعت ۱۸ در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

محوطه برج میلاد : همچنین نمایش «مرغ همسایه غاز نیست» نوشته و کار میثم سرآبادانی از تفرش ساعت ۱۷ در محوطه برج میلاد اجرا خواهد شد .

باغ هنر (خانه هنرمندان ایران) : نمایش «رمز وای فای شما چنده؟ » به نویسندگی و کارگردانی سارا نیک طبیعت از رشت در ساعت ۱۷ در باغ هنر اجرا می‌شود .

سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا ۱۲ بهمن‌ماه به دبیری سعید اسدی برگزار می‌شود . برنامه روزانه ی نمایش های صحنه ای و خیابانی سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر را از وب سایت تئاتر فستیوال پیگیری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *