تولد ۸۰ سالگی دکتر علی رفیعی «خانه برناردا آلبا» برگزار شد


جشن زادروز ۸۰ سالگی دکتر علی رفیعی کارگردان و طراح مطرح تئاتر ایران، شامگاه شنبه ۲۲ دی و با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری در تالار وحدت برگزار شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، شامگاه شنبه ۲۲ دی تالار وحدت علاوه بر میزبانی از اجرای نمایش «خانه برناردا آلبا» به کارگردانی دکتر علی رفیعی، پذیرای چهره‌های شناخته شده فرهنگی و هنری و همچنین معاون اول رئیس جمهور بود که به مناسبت جشن زادروز ۸۰ سالگی دکتر رفیعی گردهم آمده بودند.

در این جشن که به همت گروه اجرای نمایش «خانه برناردا آلبا» و بنیاد رودکی برگزار شد، چند کلیپ تصویری از هنرمندان مختلف که درباره ویژگی‌های دکتر علی رفیعی سخن می گفتند و همچنین سال‌شماری از فعالیت‌های این کارگردان و طراح مطرح تئاتر ایران پخش شد.

همچنین ستاره اسکندری و افشین هاشمی نیز روی صحنه حضور پیدا کرده و در این مراسم اجراهایی کوتاه را روی صحنه تالار وحدت و در حضور دکتر علی رفیعی و گروه بازیگران نمایش «خانه برناردا آلبا» رقم زدند.

در ادامه نیز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روی صحنه تالار وحدت حضور پیدا کرده و یک تابلوی نقاشی را به دکتر علی رفیعی تقدیم کردند.

در پایان نیز کارگردان مطرح ۵ دهه تئاتر ایران شمع ۸۰ سالگی خود را خاموش کرد و با حضور تعدادی از هنرمندان و بازیگران حاضر در تالار وحدت و همچنین گروه اجرایی «خانه برناردا آلبا» عکس یادگاری این جشن گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *