برگزاری سمینار آسیب شناسی طراحی صحنه و لباس در تئاتر و سینمای ایران


سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران در راستای برنامه هایش اقدام به برگزاری سمینار آسیب شناسی طراحی صحنه و لباس در تئاتر و سینمای ایران می کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، سمینار آسیب شناسی طراحی صحنه و لباس در تئاتر و سینمای ایران روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۷ تا ۲۰در سالن کنفرانس مجموعه ی تئاتر شهر با حضور چهره های شناخته  شده ی این عرصه برگزار می گردد.

نخستین سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران با نگاهی پژوهش‌محور  در حال برگزاری است و مهمترین هدف این سمپوزیوم، بیان استقلال طراحی صحنه، تدوین و تدقیق نگاه آکادمیک و جهان بر طراحی صحنه‌ی ذوقی و سلیقه‌ای و تلاش برای رسیدن به یک نگاه علمی و اندیشه‌ای در طراحی و اجرای یک اثر نمایشی بیان شده است.

قطب الدین صادقی؛ شهرام علیدی؛ حسن معجونی؛ مصطفی کوشکی؛ حمید پور آذری؛ فریبرز قربان زاده،ابراهیم پشت کوهی؛ شاهین چگینی؛ علی ساسانی نژاد؛ اصغر خلیلی؛ فرشاد منظوفی نیا؛ منیره ملکی؛ رضا مهدی زاده و پیام فروتن از جمله سخنراناناین سمینار هستند . 

گفتنی است «عطاالله کوپال» اجرا این سمینار را بر عهده خواهد داشت و علی طهرانچی دبیر اجرائی آن است . همچنین ورود برای عموم آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *