اسامی برگزیدگان جشنوارهٔ منطقهٔ پنج تئا‌تر «سوره ماه» معرفی شدند


مراسم اختتامیه جشنوارهٔ منطقهٔ پنج تئا‌تر «سوره‌ ماه» چهارشنبه، ۱۹ شهریورماه با حضور مسئولان و هنرمندان برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاترفستیوال، نمایش «آقای قاضی صدایم را می‌شنوید» نوشتهٔ مرتضی شاه‌کرمی و به کارگردانی حسن سبحانی به عنوان اثر برگزیده این رویداد منطقه‌ای به بیست و سومین جشنوارهٔ سراسری تئا‌تر «سوره ماه» راه یافت.

همچنین نمایش‌های «گفت‌و‌گوی خانوادگی» کار عبدالرضا سواعدی از خوزستان و «سرخورده» نوشتهٔ یونس حیدری و به کارگردانی مجید میرزایی مشروط به بازبینی مجدد برای حضور در جشنوارهٔ بیست و سوم تئا‌تر «سوره ماه» به دبیرخانهٔ این جشنواره معرفی شدند.

کار قضاوت جشنوارهٔ منطقهٔ پنج تئا‌تر «سوره‌ ماه» بر عهدهٔ دکتر مهرداد رایانی مخصوص، دکتر حسین فرخی و فرشاد منظوفی‌نیا بود.

جشنوارهٔ منطقهٔ پنج از بیست و سومین جشنوارهٔ سراسری تئا‌تر «سوره‌ ماه» با حضور گروه‌هایی از استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، خوزستان و بوشهر از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه به میزبانی حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد.

بیست و سومین جشنوارهٔ سراسری تئا‌تر «سوره‌ ماه» با حضور منتخبین و برگزیدگان جشنواره‌های منطقه‌ای پنجگانه، از ۲۲ تا ۲۸ مهر‌ماه ۹۳ در تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *