بزرگداشت مرضیه برومند در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


بزرگداشت مرضیه برومند در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار خواهد شد.

مرضیه-برومند

به گزارش تئاتر فستیوال ، با تصمیم شورای سیاست‌گذاری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، بخش بزرگداشت جشنواره به مرضیه برومند کارگردان و بازیگر و عروسک‌گردان شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون اختصاص یافت.

مرضیه برومند متولد سال ۱۳۳۰ است و بیشتر با مجموعه «شهر موش‌ها» و «خونه مادربزرگه» برای کودکان شناخته‌شده است. وی به دلیل فعالیت مستمر در زمینه ساخت فیلم و سریال تلویزیونی به جهت توجه به هنر تئاتر و به خصوص تئاتر کودک و نوجوان، مشاوره، آموزش و تشویق هنرمندان این عرصه در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مرضیه برومند در طول سال‌ها فعالیت تئاتری در اجرای نمایش‌های «شهر کوچک ما»، «کدو قلقله زن»، «الدوز و کلاغ‌ها»، «یک جفت کفش برای زهرا» و … حضور داشته است.

وی سال گذشته دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی نیز بود. مراسم بزرگداشت این هنرمند ۱۴ مهرماه در روز اختتامیه جشنواره در شهر همدان و با حضور هنرمندان و مسوولان تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی ۹ تا ۱۴ مهرماه ۱۳۹۴در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *