بــرنامــه پنجمین روز اجراهـای صحنه ای و خیابانی هفدهمین جشنواره نمــایش های آیینی و سنتی


اجراهای صحنه ای هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در چهارمین روز خود ، ۸ شهریور ماه ، میزبان ۹ نمایش صحنه ای خواهد بود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در پنجمین روز از اجراهای صحنه ای هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی ، مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش های ” نبش قبر “ به نویسندگی و کارگردانی سید علی موسویان ، ساعت ۱۸ و ۲۰ در تالار چهارسو و ” کچلو “ به کارگردانی عبدالرضا کشاورز ، ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه خواهد بود .

تماشاخانه سنگلج میزبان نمایش ” بیضایی “ به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات در ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ است .

نمایش ” راز عروسک “ به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی علی شریعت زاده از کاشان ، ساعت ۱۷ و ۱۰ در تالار هنر اجرا خواهد شد .

” نقل موسیقیایی رستم و اشکبوس “ بر اساس اشعار شاهنامه و به کارگردانی ساغر خواجه امری ، در ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ ، در خانه نمایش به روی صحنه می رود .

در تالار حافظ  نمایش ” ناسور ” به نویسندگی خیرالله تقیانی پور و کارگردانی افسانه زمانی  ، ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰ اجرا خواهد شد .

نمایش ” عروسی خان مظفر ” نوشته محمدحسین ناصربخت و کارگردانی غلامعلی رضایی از گرگان ، ساعت ۱۷ و ۱۹ در سالن اصلی ، تالار محراب به روی صحنه می رود .

و سالن کوچک ، تالار محراب میزبان ۲ نمایش ” هزار قصه یکشب ” به نویسندگی م-ایرانمنش و کارگردانی د-بختیاری و س-گلباز به مدت ۴۵ دقیقه و ” نقالی ضامن آهو “ به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی زهرا جهانبخش از مرند به مدت ۱۵ دقیقه پشت هم و در یک باکس زمانی ، ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۸ خواهد بود .

در بخش خیابانی نیز ۵ اثر نمایشی در محوطه مجموعه تئاترشهر به اجرا در خواهد آمد.

نمایش ” غرقو “ به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا محمدی نژاد از گناوه ساعت ۱۷ ، نمایش ” آیین جام “ به نویسندگی و کارگردانی سعید البرز از تربت جام ساعت ۱۷:۳۰ ، نمایش ” تمنای باران “ به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی صادق حسنی از لاهیجان ساعت  ۱۸ ، نمایش ” اَخیر چرشنبه “ به نویسندگی محمد حاجی اقراری و کارگردانی حمید حمیدی از جلفا ساعت ۱۸:۳۰ و مجلس شبیه‌خوانی ” سوگ سیاوش “ به نویسندگی میرزا عباسعلی حمزه ای و شبیه گردانی مهدی دریایی از اراک ، ساعت ۲۰:۳۰ به اجرا در می‌آیند.

همچنین هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ در محوطه تالار وحدت ” قهوه خانه نمایش های ایرانی با اجرای گونه های محتلف نمایش ایرانی ” بر پا خواهد بود .

هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی به ریاست علی نصیریان و دبیری داوود فتحعلی بیگی از ۴ تا ۱۰ شهریور ماه در حال برگزاری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *