زنگ افتتاح نمایش “دست نیافتنی ها” نواخــته شـد


  زنگ افتتاح نمایش “دست نیافتنی ها” توسط پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما نواخته شد

-افتتاح دژاوو

به گزارش خبرنگار تئاتر فستیوال ، دیروز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت آیین افتتاح نمایش “ دست نیافتنی ها ” به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی با حضور هنرمندانی چون محمد ساربان ، محسن حسینی ، مریم کاظمی ، خسرو احمدی ، رحمت امینی ، رضا مولایی ، کاظم هژیرآزاد ، پژمان جمشبدی ، علی صالحی و … برگزار شد .

در ابتدای مراسم مسعود فروتن به معرفی نمایش ” دست نیافتنی ها ” پرداخت و پس از آن پیمان قاسم خانی گفت: «وقتی برای این مراسم و نواختن زنگ افتتاح با من تماس گرفته شد ، تعجب کردم چرا که من ارتباط خاصی با تئا‌تر ندارم . اما بعد از مدتی متوجه شدم که شاید مستقیما خاک صحنه را نخورده باشم ، اما به واسطه حضور و فعالیت همسرم خانم رهنما با این هنر در ارتباط هستم. »

افتتاح دژاوو (2)

پس از او ، بهاره رهنما چند جمله ای در مورد علیرضا کوشک جلالی صحبت کرد . رهنما با اشاره به اینکه نمایش ” خدای کشتار ” به کارگردانی کوشک جلالی برای او تولد دوباره ای بوده است ، گفت به همین دلیل بقیه زندگی هنری اش را مدیون ” خدای کشتار ” و علیرضا کوشک جلالی است .

بعد از این سخنان زنگ افتتاح نمایش «دست‌نیافتنی‌ها» به صورت مشترک توسط پیمان قاسم‌خانی وبهاره رهنما نواخته شد و هنرمندان و تماشاگران پوستر نمایش را امضاء کردند.

افتتاح دژاوو (1)

اجرای افتتاحیه نمایش دست نیافتنی ها که ۲۳ اردیبهشت ماه اجرا شد به دو خبرنگار ورزشی که در حادثه ی سقوط هواپیما جان باختند تقدیم شد .

گفتنی است نمایش دست نیافتنی ها به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر همه روزه به غیر از شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *