بهمن مفید «برخوانی شکرشکن از تلخ‌کامی‌های آکل» افتتاح می کند


اجرای نمایش «برخوانی شکرشکن از تلخ کامی‌های آکل» جدیدترین اثر نمایشی مهدی فرهادی‌پور با حضور بهمن مفید بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر افتتاح می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، مراسم آغاز اجرای نمایش «برخوانی شکرشکن از تلخ کامی‌های آکل» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد مهدی‌پور روز چهارشنبه ۹ اسفند ساعت ۱۸، با حضور بهمن مفید بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما و ایفاگر نقش «کاکا رستم» در فیلم «داش آکل»، در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

«برخوانی شکرشکن از تلخ‌کامی‌های آکل» با نقش‌آفرینی ساناز روشنی و دنیا مستعلمی، روایتی نمایشی از داستان مشهور «داش آکل» صادق هدایت است. در این برخوانی طوطی بجای مانده از آکل، قصه را برای تماشاگران و مرجان قوام، روایت می‌کند.

در این اثر نمایشی مجید رحمتی بعنوان بازیگردان، اشکان زیبائیان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، محیا عباس‌زاده منشی صحنه، وحید ثابت قدم موسیقی، داود کاوند گرافیک و مونا صدر بعنوان عکاس، در این اثر نمایشی با مهدی فرهادی‌پور همکاری می‌کنند.

نمایش «برخوانی شکرشکن از تلخ‌کامی‌های آکل» نوشته و کار مهدی فرهادی‌پور، از ۹ تا ۲۱ اسفند هر روز ساعت ۱۸ در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *