بهناز جعفری : برای سلامتی عباس کیارستمی و محمدرضا شجریان دعا کنیم .


نمایشنامه “مراسم قطع دست در اسپوکن” به پاس ۲۰ سال نقش‌آفرینی بهناز جعفری بر صحنه‌های تئاتر خوانش شد .

بهناز جعفری - مراسم قطع دست در اسپوکن

به گزارش خبرنگار تئاتر فستیوال ، روز گذشته ، ۱۹ خرداد ماه ، نمایشنامه “مراسم قطع دست در اسپوکن” نوشته مارتین مک دونا ، به کارگردانی عباس غفاری و با اجرای بهناز جعفری ، فرزین صابونی ، وحیدآقاپور و هومن کیایی در مجموعه پردیس چارسو خوانش شد .

این مراسم که با استقبال نسبتا خوبی همراه بود ، به پاس ۲۰ سال نقش‌آفرینی بهناز جعفری بر صحنه‌های تئاتر برگزار شد و هنرمندان سرشناس این عرصه من جمله ناهید مسلمی ، کوروش سلیمانی ، شیوا خسرومهر ، شیدا خلیق ، ندا جبرئیلی و شیرین یزدان بخش حضور داشتند .

در پایان اجرا ، عباس غفاری با اهدای قاب عکس و سبد گلی از بهناز جعفری تقدیر کرد و گفت  : این مراسم برای بهناز جعفری به پاس نقش های سختی که در تئاتر و فیلم های مختلفی در طول بیست سال انجام داده است ، برگزار شد .

جعفری پس از دریافت هدایای خود در حالی که از شدت خوشحالی بغض کرده بود گفت : بیست سال گذشته است و این تلنگری است برای من تا عقب ماندگی ام را جبران کنم و کارهایی را که دوست دارم انجام دهم .

وی همچنین افزود : بیایید از صمیم قلب برای سلامتی عباس کیارستمی و محمدرضا شجریان دعا کنیم .

این مراسم با امضا و نوشتن یادگاری بر روی قاب عکس بهناز جعفری توسط هنرمندان پایان یافت .

عکس های تقدیر از بهناز  جعفری

گفتنی است بهناز جعفری ، آخرین بار در نمایش ” اتاق ورونیکا ” به کارگردانی رضا ثروتی به روی صحنه رفته است و به خاطر نقشی که در این نمایش ایفا کرد در جشن بازیگر سال ۱۳۹۵ جایزه ی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *