بورسیه یونان برای کارگردان برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی


سعید اسدی مدیر امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی از اعزام کارگردان برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی به دوره آموزشی در مدرسه تابستانی یونان خبر داد.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی در راستای دانش افزایی و ارتقای توان اجرایی دانشجویان هنرمند تئاتر، حسین پوریانی فر کارگردان برگزیده بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی را به مدرسه تابستانی تئاتر اپیداوروس آتن در کشور یونان می فرستد.

سعید اسدی مدیر امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی که این خبر را در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی اعلام کرده بود در این باره گفت: دانش افزایی، ارتقای توان اجرایی دانشجویان و همراهی و تعامل مناسب در فرایند آموزش از جمله اهداف این برنامه است.

وی با اشاره به این که این سفر مشروط به تسلط نسبی کارگردان به زبان انگلیسی است، یادآور شد: این امر به عنوان هدیه ای از سوی این اداره کل به دانشجویان گرامی اهدا می شود.

اسدی در پایان عنوان کرد: با معرفی رسمی دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی فرآیند اعزام گارگردان برگزیده این جشنواره آغاز خواهد شد.

حسین پوریانی فر کارگردان نمایش «هار»، کارگردان برگزیده این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *