حضور پرشور هنرمندان تئاتر استان‌ها در بخش به علاوه تئاتر فجر


هنرمندانی از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر، چهار محال و بختیاری و کرمانشاه در بخش به علاوه تئاتر فجر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه می‌روند.
%d9%85%d8%b5%d8%b7%d9%81%db%8c-%d9%85%d8%ad%d9%85%d9%88%d8%af%db%8c
به گزارش تئاتر فستیوال ، مصطفی محمودی مدیر بخش به علاوه تئاتر فجر با اعلام این خبر گفت : با مساعدت و همکاری مدیران محترم تماشاخانه‌های حاضر در بخش به علاوه تئاتر فجر و همچنین درخواست‌های هنرمندان تئاتر استان‌های سراسر کشور برای حضور در این بخش، شرایطی فراهم شد تا هنرمندان پنج استان مختلف کشور با ارائه آثار متنوع در این بخش حضور یابند که استان بوشهر در این میان بالاترین سهم را داراست.
محمودی افزود: درخواست‌های دیگری نیز از استان‌های کردستان، مازندران، یزد، گیلان، مرکزی، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، همدان و … برای حضور در بخش به علاوه تئاتر فجر دریافت شده بود که متاسفانه به دلیل محدودیت ظرفیت پذیرش تماشاخانه‌ها، پایان مهلت پذیرش آثار در این بخش و مواردی از این دست امکان حضور هنرمندان استان‌های یاد شده در بخش به‌علاوه تئاتر فجر فراهم نشد. وی با قدردانی از توجه هنرمندان تئاتر سراسر کشور به حضور در بخش به‌علاوه تئاتر فجر ابراز امیداوری کرد تا در دوره‌های بعدی جشنواره شرایط مناسب‌تری برای حضور هنرمندان سختکوش تئاتر استان‌ها در این بخش فراهم شود.
تماشاخانه‌های آفتاب، ارغنون، باران، خانه موزه استاد انتظامی، دا، سه نقطه، فانوس، مشایخی، موج نو، همای سعادت با ارائه ۵۷ اثر صحنه‌ای و برگزاری کارگاه‌های اموزشی، پنل‌های تخصصی و برنامه نمایشنامه‌خوانی در بخش به علاوه تئاتر فجر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *