سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر

حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از هنرمندان جشنواره تئاتر فجر


انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از آثار هنرمندانی که آثارشان توسط کارشناسان این انجمن مورد ارزیابی قرار گرفته در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حمایت می کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس هنرمندان برگزیده این انجمن در جشنواره تئاتر فجر که آثارشان توسط کارشناسان انجمن مورد بررسی قرارگرفته است در مراسم اختتامیه که فردا در تالاروحدت برگزارخواهد شد، مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که این تقدیر شامل حواله حمایت انجمن از اثر بعدی گروه نمایشی خواهد بود.

براین اساس در متن تقدیر انجمن از هنرمندان برگزیده آمده است:

“راز و رمز پویای هنر و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه های شهودی معرفت، کیمیایی است که آسمان هنر به برکت سیما و سیره ی نورانی نبی مکرم  اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج  خیال می خواند .
و چه خرم هنری که از چشمه ی معارف سیراب شود و چه زیبا هنری که قبای پرنیانش به عطر و بوی ولایت علوی معطر شود و چهمعماری باشکوهی، بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه در فرهنگ والای انسانی  و الهی باشد.
و امروز هنر این سرزمین به سروش معنوی و مفهوم پیام والا و متعهد بیش از پیش محتاج است .

هنرمند ارجمند و گرامی…..

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس  افتخار دارد در سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاترفجراز نمایش زیبا و اثر گذار شما حمایت نماید.این انجمن متعهد می گردد با هدف  حمایت از جریان تئاتر ارزشی و پای بند به اصول و موازین انقلاب اسلامی، از اثر بعدی شما حمایت شایانی به عمل آورد.

باشد که  ظل توجهات حضرت بقیه الله-روحی و ارواحنا فداه- توفیقات روز افزون بدرقه راهتان گردد. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *